Ajax P06
Julkaistu: 08.01.2019 00.00

Ajax P06

Ajax P06 on iloinen, aktiivinen ja tavoitteellisesti eteenpäin pyrkivä joukkue Kempeleestä. Pelaajia joukkueessa on yli 40 ja joukkue harjoittelee ja pelaa 4-6 kertaa viikossa. Kiinteät harjoitusvuorot joukkueellamme ovat tiistaina (2xoma halli), keskiviikkona (Linnakankaan koulun sali, torstaina (LHR, oma halli) sekä perjantaina (futsal 2xZemppi).

Joukkueemme valmentajistoon kuuluvat vastuuvalmentajat Jarkko Lotvonen (Uefa-B) ja Jari Tikkanen (Uefa-C) sekä valmentajat Jari Ollikainen ja Eemeli Kiviniemi (molemmilla D-taso). Lisäksi käytännön asioiden laadukkaasta rullaamisesta huolehtivat joukkueenjohtaja Mikko Määtänniemi, rahastonhoitaja Jaakko Leinonen sekä varustevastaava Erkki Heikkilä.

Kaudella 2017-2018 joukkueemme pelasi erinomaisella menestyksellä piirisarjajalkapalloa neljällä eri tasolla ja futsalia kahdella. Lisäksi vierailimme lukuisissa eri turnauksissa (mm. Särkänniemi Cupista kolmella joukkueella sijat 1, 3, ja 9) sekä olimme muutenkin aktiivisesti mukana muissa eri tapahtumissa kuten Palloliiton pelaajakehitystapahtumissa.

Kaudella 2018-2019 joukkueemme osallistuu entistäkin vahvemmalla materiaalilla Puolen Suomen Liigaan menestyksekkäiden karsintojen jälkeen sekä kolmen eri tason piirisarjoihin.

Joukkueessamme on koko ajan avoimet ovet uusille pelaajille, joten toiminnasta kiinnostuneiden tulee olla yhteydessä joukkueenjohtaja Mikko Määtänniemeen.

"Reilu peli, reilu kaveri"

Toiminnassamme noudatamme Ajax-Sarkkirannan arvoja, jotka ovat kiteytetysti:

• Iloisuus: Peleistä ja harjoituksista hymyssä suin kotiin.
  • Yhteisöllisyys: Ajaxin joukkueet ovat kaikki samaa upeaa porukkaa.
  • Reilu peli, Reilu kaveri: Kunnioita kavereita ja vastustajia, kannusta kaikkia.
  • Yksilöllisyys: Onnistumisten takaamiseksi jokainen harrastaa ja kehittyy omalla tasollaan.
  • Luotettavuus: Kannustava ja turvallinen ilmapiiri. Oikeus olla lapsi/nuori. Vanhemmat johtavat esimerkillä.
  • Tasa-arvoisuus: Jokaisella mahdollisuus harrastaa omalla tasollaan.
  • Päihteettömyys: Päihtyneenä ei osallistuta seuran toimintaan!