Ajax P09
Julkaistu: 08.01.2019 00.00

Ajax P09

Ajax P09 Kausi 2018-2019

Joukkueeseemme kuuluu tällä hetkellä noin 40 aktiivistapelaajaa. Harjoituksia on viikossa kolme kertaa viikossa ja niitä vetävät vastuuvalmentajamme Pasi Takalo sekä 7 apuvalmentajaa. Joukkueessa on monia pelaajia, jotka ovat olleet mukana jo alusta asti, mutta myös vasta aloittaneita.

Valmentajien lisäksi joukkueen asioita hoitamassa on kaksi joukkueenjohtajaa, Sami Elo sekä Keijo Penttilä. Rahastonhoitajana toimii Mervi Sipola. Lisäksi joukkueessamme on varustevastaava, Sanna Muranen ja talkoovastaavana Annukka Karjalainen. Apunamme toimii tietenkin myös joukko pelaajien vanhempia huolto- ja talkootehtävissä.

Talvikaudella harjoituspäivät ovat maanantai (Ajax-halli), keskiviikko (Zemppi-areena) sekä lauantai (Ajax-halli). Kesäisin harjoitukset ovat Sarkkirannan tekonurmella sekä vaihtelevasti nurmikentillä.

Joukkue osallistuu kesäisin ja talvisin aktiivisesti erilaisiin turnauksiin. Kesän pääturnauksen ajankohta ja paikka eivät ole vielä ihan selvillä, mutta selvinevät tässä kevään aikana.Turnauksien lisäksi joukkue osallistuu piirisarjaan 1-2 joukkueella.

Mikäli on kiinnostusta aloittaa jalkapallon harjoitteleminen P09 pojissa, niin rohkeasti yhteyttä joukkueenjohtajiin tai vastuuvalmentajaan. Toimihenkilöiden yhteystiedot löytyvät täältä https://ajaxsarkkiranta.jopox.fi/joukkueet/5612/to...

Jojot Sami Elo ja Keijo Penttilä

Toiminnassamme noudatamme Ajax-Sarkkirannan arvoja, jotka ovat kiteytetysti:

• Iloisuus: Peleistä ja harjoituksista hymyssä suin kotiin.
  • Yhteisöllisyys: Ajaxin joukkueet ovat kaikki samaa upeaa porukkaa.
  • Reilu peli, Reilu kaveri: Kunnioita kavereita ja vastustajia, kannusta kaikkia.
  • Yksilöllisyys: Onnistumisten takaamiseksi jokainen harrastaa ja kehittyy omalla tasollaan.
  • Luotettavuus: Kannustava ja turvallinen ilmapiiri. Oikeus olla lapsi. Vanhemmat johtavat esimerkillä.
  • Tasa-arvoisuus: Jokaisella mahdollisuus harrastaa omalla tasollaan.
  • Päihteettömyys: Päihtyneenä ei osallistuta seuran toimintaan!