Ajax P11
Julkaistu: 08.01.2019 00.00

Ajax P11

Joukkueessamme pelaa yli 40 reipasta poikaa. Pojat harjoittelevat tällä hetkellä kaksi kertaa viikossa vastuuvalmentaja Juho Jaakolan ja yhdeksän muun valmentajan johdolla. Harjoitukset ovat keskiviikkoisin Ajax-hallissa ja perjantaisin Ojan Rauta Areenassa, tämän lisäksi meillä on vuoro joka toinen sunnuntai Linnakankaan koululla.

Valmentajien mukana joukkueen toimintaa pyörittää joukkueenjohtajat Antti Näykki ja Tiina Jarva. Rahastonhoitajana toimii Marjo Lukkarila. Lisäksi joukkueellamme on kaksi huoltajaa.

Käymme pelaamassa turnauksissa aktiivisesti ympäri vuoden. Kesällä osallistumme miniliigaan sekä käymme lähialueiden turnauksissa.

Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä joukkueenjohtajiin ja tule mukaan kokeilemaan olisiko jalkapallo teidän harrastus!

Jojot Antti&Tiina

anaykki@gmail.com / 0403444362 tiina.jarva@edu.kempele.fi / 0407781561

Toiminnassamme noudatamme Ajax-Sarkkirannan arvoja, jotka ovat kiteytetysti:

• Iloisuus: Peleistä ja harjoituksista hymyssä suin kotiin.
  • Yhteisöllisyys: Ajaxin joukkueet ovat kaikki samaa upeaa porukkaa.
  • Reilu peli, Reilu kaveri: Kunnioita kavereita ja vastustajia, kannusta kaikkia.
  • Yksilöllisyys: Onnistumisten takaamiseksi jokainen harrastaa ja kehittyy omalla tasollaan.
  • Luotettavuus: Kannustava ja turvallinen ilmapiiri. Oikeus olla lapsi. Vanhemmat johtavat esimerkillä.
  • Tasa-arvoisuus: Jokaisella mahdollisuus harrastaa omalla tasollaan.
  • Päihteettömyys: Päihtyneenä ei osallistuta seuran toimintaan!