Jalkapallokoulun otteluohjelma Sarkkirannan osalta
Julkaistu: 09.06.2019 00.00

Jalkapallokoulun otteluohjelma Sarkkirannan osalta

Jalkapallokoulujen päätösviikoilla on luvassa "lopputurnaukset". Sarkkirannassa pelataan tulevalla viikolla ti 11.6 ja to 13.6. Linnakankaalla ei jalkapallokoulua tulevalla viikolla ole pesäpallon alueleirin kenttätarpeiden vuoksi, joten siellä pelit ovat luvassa ma 17.6 ja ke 19.6.

Sarkkirannassa pelit pelataan normaalilla jalkapallokouluvuorolla klo 18.00-19.00. Paikalle kannattaa saapua viim viittä minuuttia ennen vuoron alkua, jotta pelit saadaan ajallaan käyntiin. Lapset tulee tuoda kentälle oman ryhmän ohjaajan luokse (ohjaaja odottelee lapsia samassa paikassa missä ryhmä on jalkapallokoulun ajan harjoitellut), josta ohjaaja siirtyy lasten kanssa peleihin. Pelailua on luvassa tunnin aikana mukavasti ja mahdollisten pelitaukojen aikana ohjaaja vetää leikkejä ryhmälleen.

Otteluparit/kolmikot ovat seuraavat (ohjaajat informoivat mahdolliset muutokset paikanpäällä):

Juventus, Alt.Madrid ja Barcelona

PSG, Getafe ja Real Madrid

Sevilla, Valencia ja Alt.Bilbao

Real Sociedad, Real Betis ja Celta Vigo

Monaco ja Villareal

Inter Milan ja AC Milan

AS Roma ja Napoli

Muistattehan, että viimeisen jalkapallokoulukerran (Sarkkiranta 13.6 ja Linnakangas 19.6) jälkeen jaetaan mitalit. Jos ette pääse viimeiselle kerralle niin pyydä mitali ohjaajalta toiseksi viimeisellä kerralla. Voit noutaa mitalin tarvittaessa myös Ajax-Sarkkirannan toimistolta (Kurikkahaantie 7, 90440 KEMPELE) jalkapallokoulujen päätyttyä. Varmista henkilöstön paikallaolo puhelinsoitolla ennen noutoa. Viimeisten jalkapallokoulukertojen yhteydessä jaetaan myös infolappu joukkueisiin tutustumisesta/liittymisestä sekä elokuussa starttaavien uusien joukkueiden aloituksesta, kyseinen info julkaistaan myös nettisivuillemme.

Mukavia pelejä kaikille!