Ajax P13
Julkaistu: 08.01.2019 00.00

Ajax P13

Joukkueeseemme kuuluu 28 pelaaja Kempeleestä ja lähiympäristöstä. Joukkueemme vastuuvalmentajana toimii Jyri Kortekangas ja harjoittelemme kesällä 2 kertaa viikossa. Keskiviikkoisin pienessä hallissa , kurikkahaantie 7 klo 18.15-19.30. ja sunnuntaisin pienessä hallissa, kurikkahaantie 7 klo 15.45-17.00. Jyrin lisäksi valmennustiimiimme kuuluvat Pasi Kemppainen, Toni Sarkkinen, Merja Suomalainen, Timo Suomalainen, Jarkko Hyvönen, Pertti Krekilä ja Jarkko Paaso.

Valmentajien apuna harjoituksissa ovat huoltajamme Merja Keskitalo, Sari Bergman ja Katariina Pyyppönen. Raha-asiosta vastaa Satu Päiväläinen, varusteasioista Merja Suomalainen sekä joukkueen johdosta Sanna Rinnekangas ja Lauri Anttila.

Talvikaudella osallistumme lähialueen jalkapalloturnauksiin ja -tapahtumiin mahdollisimman aktiivisesti, tästä esimerkkinä Ajaxin järjestämä Fireball-turnaus. Pyrimme myös aktiivisesti pelaamaan harjoituspelejä lähialueiden saman ikäluokan joukkueita vastaan, jotta tuntumaa peleihin saadaan ympäri vuoden. Kesällä osallistumme Miniliiga- turnauksiin, joita järjestetään koko kesäkauden toukokuusta syyskuuhun. Miniliigaan ottavat osaa kaikki lähialueen joukkueet nuorimmista ikäluokista.

Otamme ilolla vastaan uudet pelaajat, ja olette tervetulleita kokeilemaan jalkapalloharrastusta kanssamme! Käytäntönämme on ollut, että pelaaja voi käydä kokeilemassa kolmet harjoitukset, ja sen jälkeen voi tehdä lopullisen päätöksen joukkueeseen liittymisestä. Kuukausimaksumme on 1.10.2019 alkaen 49,90€ / kk. , toimintaa pyrimme rahoittamaan kk-maksujen lisäksi talkoilla.

Ole rohkeasti yhteydessä joukkueenjohtoon ajaxp13@ajaxsarkkiranta.fi jos olette kiinnostuneita tulemaan mukaan toimintaamme vaikka aluksi kokeilemaan.

Voit seurata meitä myös instagrammissa #ajaxsarkkirantap13

Toiminnassamme noudatamme Ajax-Sarkkirannan arvoja, jotka ovat kiteytetysti:

• Iloisuus: Peleistä ja harjoituksista hymyssä suin kotiin.
  • Yhteisöllisyys: Ajaxin joukkueet ovat kaikki samaa upeaa porukkaa.
  • Reilu peli, Reilu kaveri: Kunnioita kavereita ja vastustajia, kannusta kaikkia.
  • Yksilöllisyys: Onnistumisten takaamiseksi jokainen harrastaa ja kehittyy omalla tasollaan.
  • Luotettavuus: Kannustava ja turvallinen ilmapiiri. Oikeus olla lapsi. Vanhemmat johtavat esimerkillä.
  • Tasa-arvoisuus: Jokaisella mahdollisuus harrastaa omalla tasollaan.
  • Päihteettömyys: Päihtyneenä ei osallistuta seuran toimintaan!