Info ja ilmoittautuminen kaudelle 2019-2020
Julkaistu: 18.10.2019 00.00

Info ja ilmoittautuminen kaudelle 2019-2020

Ajax Easyfutis P06-10 on 2006-2010 syntyneiden poikien joukkue.

Ilmoittautuminen kaudelle 2019-2020 täältä (täytetään kun on tehty päätös joukkueeseen liittymisestä): https://ajaxsarkkiranta.jopox.fi/joukkueet/6377/lomake/549/ilmoittautuminen-ajax-easyfutis-p06-10-joukkueeseen

Ajax P06-10 Easyfutis harjoittelee Ojan Rauta Areenalla maanataisin klo 19.30-20.30. Lisäksi talven aikana on muutamia saliharjoituksia ja pelitapahtumia. Harjoittelussa ja peleissä joukkue jaetaan pienempiin ryhmiin, esim iän/osaamisen mukaan.

Easyfutis maksaa 29,90€/kk.

KK-maksu sisältää: Jäsenmaksun, valmennuksen, harjoitusvuorot, pelitoimintaa, harraste/korttelipassin, vakuutuksen (vakuutuksen osalta U12- ja sitä nuoremmat) joukkue- ja ea-varusteet.

Maksuun ei sisälly: Ulkopuolisia hallimaksuja (esim zemppi), pelaajien peliasuja tai varusteita, extra harjoituspelien ja turnauksien kuluja ja vakuutusta (U13 ja sitä vanhemmat).sekä joukkue- ja ea-varusteiden täydennyksiä.

Uudet pelaajat voivat kokeilla ilmaiseksi kolme viikkoa, jonka jälkeen tulee tehdä päätös joukkueeseen liittymisestä. Sitoutumisaika on min 4kk ja lopettamisessa on 2kk poisjääntiaika (pelaaja on tuon 2kk sitoutunut edelleenkin maksuihin).

Tervetuloa huippukivaan Easyfutikseen!

Toiminnassamme noudatamme Ajax-Sarkkirannan arvoja, jotka ovat kiteytetysti:

• Iloisuus: Peleistä ja harjoituksista hymyssä suin kotiin.
  • Yhteisöllisyys: Ajaxin joukkueet ovat kaikki samaa upeaa porukkaa.
  • Reilu peli, Reilu kaveri: Kunnioita kavereita ja vastustajia, kannusta kaikkia.
  • Yksilöllisyys: Onnistumisten takaamiseksi jokainen harrastaa ja kehittyy omalla tasollaan.
  • Luotettavuus: Kannustava ja turvallinen ilmapiiri. Oikeus olla lapsi/nuori. Vanhemmat johtavat esimerkillä.
  • Tasa-arvoisuus: Jokaisella mahdollisuus harrastaa omalla tasollaan.
  • Päihteettömyys: Päihtyneenä ei osallistuta seuran toimintaan!