Ohjeet seuran järjestämään maalivahtiharjoitteluun osallistumisesta
Julkaistu: 20.11.2018 00.00

Ohjeet seuran järjestämään maalivahtiharjoitteluun osallistumisesta

Ajax-Sarkkiranta järjestää joukkueiden omien maalivahtiharjoitusten lisäksi seuran tarjoamaa maalivahtiharjoittelua. Tämä harjoittelu on kaudella 2018-2019 tarkoitettu 2010-syntyneille ja sitä vanhemmille tyttö- ja poikapelaajille jotka ovat kiinnostuneita maalivahtiharjoittelusta.

Maalivahtivalmennuksesta kyseisissä tapahtumissa vastaavat Arttu Kauppinen (UEFA-B/ GK D) ja Toni Kinnunen (UEFA-B). Harjoituksiin osallistuu myös Limingan Pallokarhujen maalivahteja. Muut valmentajat ovat tervetulleita seuraamaan/ osallistumaan harjoituksiin. Toistaiseksi toiminta on seurojen tarjoamaa, eli kuluista vastaavat Ajax-Sarkkiranta ja Limingan Pallokarhut.

OHJEET:

Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan maalivahtiharjoituksiin, niin kerro siitä oman joukkueesi valmentajalle.

Valmentajat voivat lisätä sinut maalivahtien pukukoppiin, jonka kautta näet maalivahtiharjoitukset ja voit ilmoittautua niihin.

Seuraaville valmentajille on lisätty ylläpito-oikeus maalivahtien sivustolle/pukukoppiin: Petri Turunen, Toni Kinnunen, Jouko Kylmäoja, Timo Ollila, Pasi Kyröläinen, Pekka Tervonen, Pasi Takalo, Kim Kaijalainen, Antti Kiviniemi, Jarkko Lotvonen ja Juha Tiainen.

Valmentajat: Kun pelaaja ilmoittaa kiinnostuksensa seuran maalivahtiharjoituksiin, toimi seuraavasti: 1. Mene joukkueesi ylläpitoon (ylläpito löytyy kirjautumisen alta aukeavasta valikosta) ja siellä osioon henkilöt (juoksevan ukkelin kuva) 2. Paina kohdepelaajan kohdalla kohtaa lainaa pelaaja ja valitse auenneesta "ikkunasta" kohdejoukkueeksi Maalivahdit ja klikkaa sen jälkeen lainaa pelaaja kohtaa, "ikkuna" sulkeutuu ja pelaaja on lainattu (pelaaja näkyy sinulla edelleen kuten alkutilanteessa) 3. Pelaajan päivittäessä pukukoppisivun, hänelle on tullut näkyviin maalivahdit pukukoppi. 4. Pelaaja ilmoittautuu maalivahdit pukukopin kautta seuran maalivahtiharjoituksiin.

Muistakaa, että maalivahtiharjoituksiin tulee ilmoittautua torstaihin klo 21.00 mennessä!

Pukukopissa maalivahdit näkyvät erillisinä joukkuekohtaisina peliryhminä--> Tästä valmentajat tietävät minkä verran, minkäkin ikäisiä maalivahteja on tulossa harjoitukseen.

Jos tarvitset (valmentaja, pelaaja tai pelaajan vanhempi) tarkentavia ohjeita tai sinulla on kysymyksiä tai joukkueesi osalta ylläpitäjää tarvitsee vaihtaa, niin olethan yhteydessä Arttu Kauppiseen arttu.kauppinen@ajaxsarkkiranta.fi tai p.050 307 3969