Info ja ilmoittautuminen kaudelle 2020-2021
Julkaistu: 18.10.2019 00.00

Info ja ilmoittautuminen kaudelle 2020-2021

Ajax Easyfutis T05-08 & T09-11 on 2005-2011 syntyneiden tyttöjen joukkue. Joukkueessa on reilut 40 pelaajaa.

Joukkue harjoittelee talvikaudella 2020-2021 kahdessa ryhmässä:

Nuoremmat treenaavat maanantaisin Ojan Rauta -areenalla klo 18.30-19.30 ja vanhemmat torstaisin Ojan Rauta -areenalla klo 17.30-18.30. Lisäksi on yhteiset treenit joka toinen perjantai (parilliset viikot) Santamäkitalolla klo 16.45-18.00.

Paikalle tullaan aina noin 10 minuuttia ennen treenien alkua. Urheiluvaatteet on hyvä laittaa valmiiksi jo kotona. Harjoituksissa ja peleissä joukkue jaetaan pienempiin ryhmiin esim. iän ja osaamisen mukaan.

Toiminnassamme noudatamme Ajax-Sarkkirannan arvoja, jotka ovat kiteytetysti:

• Iloisuus: Peleistä ja harjoituksista hymyssä suin kotiin.
  • Yhteisöllisyys: Ajaxin joukkueet ovat kaikki samaa upeaa porukkaa.
  • Reilu peli, Reilu kaveri: Kunnioita kavereita ja vastustajia, kannusta kaikkia.
  • Yksilöllisyys: Onnistumisten takaamiseksi jokainen harrastaa ja kehittyy omalla tasollaan.
  • Luotettavuus: Kannustava ja turvallinen ilmapiiri. Oikeus olla lapsi/nuori. Vanhemmat johtavat esimerkillä.
  • Tasa-arvoisuus: Jokaisella mahdollisuus harrastaa omalla tasollaan.
  • Päihteettömyys: Päihtyneenä ei osallistuta seuran toimintaan!

Uuden pelaajan ilmoittautuminen kokeilujaksolle:

Joukkueeseen otetaan uusia pelaajia koko kauden ajan. Lue uuden pelaajan ilmoittautumisohjeet kolmen viikon ilmeiselle kokeilujaksolle ja tule mukaan mukavaan harrastuksen.

Ilmoittautuminen joukkueeseen kokeilujakson jälkeen:

Ilmoittautuminen kaudelle 2020-2021 tapahtuu täyttämällä ilmoittautumislomake, kun on tehty päätös joukkueeseen liittymisestä kokeilujakson jälkeen ja tutustuttu alla oleviin maksutietoihin. Huom! EasyFutiksen toimintamaksuun sisältyy vakuutus kaikille alle 19-vuotiaille.

Joukkueessa käytössä olevat pelinumerot kannattaa tarkistaa ennen ilmoittautumista Joukkueen käytössä olevat pelinumerot -tiedostosta.

Ilmoittautumisen jälkeen huoltajalle / huoltajille tulee sähköpostiin kutsu liittyä Jopoxin joukkueen pukuhuoneeseen. Sen kautta tapahtuu ilmoittautuminen harjoituksiin, laskutus ja tiedotus. Lisäksi huoltajilla on oma WhatsApp-ryhmä. Myös joukkueen pelaajilla on oma WhatsApp-ryhmä, missä taustalla seurailee joukkueenjohtaja.

Maksut:

Easyfutis maksaa 32,90€/kk. Täältä löydät lisätietoa seuran toimintamaksuista ja siitä, mitä ne pitävät sisällään. Lisäksi löydät tietoa mm. maksuperiaatteista ja perhealennuksista. Luethan tiedot tarkasti ennen joukkueeseen sitoutumista.

Maksuista ja yleisesti seuran toimintatavoista löytyy tarkemmin tietoa materiaalipankissa olevasta Seuratoiminnan käsikirjasta.