Naiset/BT, Futsal Naiset Kakkonen

OHF/Pantterit - Ajax   4 - 8

Zemppiareena 2

Naisten Futsal- kausi käyntiin

Su 4.11.2018 klo 10.00 OHF/Pantterit - Ajax Zemppiareena.

Ajax:n naiset lähtivät kauteen kapeahkon pelaajaringin voimin. Pelitapaa on myös hieman viilattu edellisestä kaudesta. Ensimmäinen ottelu olikin vielä paljolti totuttelua pelitapaan ja uusiin ketjukoostumuksiin.

Ottelu alkoikin hieman epävarmasti ja OHF pystyi ottelun alussa luomaan muutamia maalipaikkoja itselleen. Ensimmäisen jakson toinen puolikas oli Ajax:n paras jakso ottelun aikana. Tauolle päästiin selvässä 0 - 5 johtoasemassa.

Toisen jakson alussa johtoasema kasvoi vielä yhdellä maalilla. Sitten tapahtui jotain ja puolustaminen hieman unohtui. Omat hyökkäykset päätyivät maalikehikoihin tai takaseinään. OHF iski nopeasti vastaan ja onnistui kaventamaan lukemat parhaimmillaan 4 - 7 tilanteeksi. Lopussa Ajax onnistui vielä kerran maalinteossa, joten loppulukemat olivat 4 - 8.

Kausi on nyt avattu ja peliä lähdetään kehittämään lisää seuraavissa otteluissa. Seuraavaksi kohdataan uusi tuttavuus AS MOON Raahesta. Ottelu pelataan Kempelehallilla Isänpäivänä 11.11. klo 14.00 alkaen. Tervetuloa kannustamaan.

Tilastot
OHF/Pantterit