Jalkapallokoululaisten paidat ovat saapuneet - tässä uutisessa paitojen jako-ohjeet
Julkaistu: 04.06.2019 00.00

Jalkapallokoulaisten varustepaketti täydentyy nyt paidoilla, kun lisätilaus rantautui tänään Kempeleeseen.

Paitojen jako:

Paitoja jaetaan jalkapallokoulun tapahtumien yhteydessä seuraavasti...

1. Johannes ja Antti-Juhani perustavat paitojen jakopisteen kentän läheisyyteen niin Sarkkirantaan (ti 4.6) ja Linnakankaalle (ke 5.6) jalkapallokoulukertojen yhteyteen. Jakovalmius Linnakankaalla klo 16.45-18.15 ja Sarkkirannassa klo 17.45-19.15.

2. Lapset voivat siirtyä suoraan kentälle ohjaajien luo.

3. Vanhemmat voivat noutaa paidan sopivassa välissä tapahtuman aikana, jolloin ei tarvitse liiemmin jonotella/ viivyttää lapsen leikkien/pelien alkua.

4. Kokojen osalta on tilattu ilmoitusten mukaan sopivimmat saatavilla olevat koot mallistosta. Paita kannattaa luonnollisesti sovittaa harjoituksen jälkeen ja jos koko ei ole ns "sinne päinkään" niin vaihto saman tien paitojen jakopisteellä tai ryhmän sisällä kaverin kanssa.

5. Jos et pääse paitaa kohdassa 1 mainituilla kerroilla hakemaan, niin ei hätää. Nykäiset Johannesta tai Antti-Juhania hihasta tai kysyt lapsesi ryhmän ohjaajalta niin paita järjestyy kyllä tulevillakin kerroilla.

Muita ajankohtaisia asioita!

- Muistattehan, että Linnakankaalla ei ole jalkapallokoulua viikolla 24 pesäpallon alueleirin vuoksi.

- Jalkapallokoululaisten lopputurnausta pelataan Sarkkirannassa 11.6 ja 13.6 sekä Linnakankaalla 17.6 ja 19.6. Kyseisten tapahtumien ohjeet ja ohjelmat julkaistaan viikon 23 aikana (9.6 mennessä)

- Jalkapallokoululaisten mitalit jaetaan viimeisen jalkapallokoulukerran yhteydessä. Mikäli lapsi ei pääse viimeiselle kerralle mukaan, niin mitalit löytyvät Johannekselta ja Antti-Juhanilta 11.6 alkaen, eli heiltä mitalin saa tarvittaessa aikaisemmin. Tarvittaessa mitalin voi noutaa jalkapallokoulun päättymisen jälkeen Ajax-Sarkkirannan toimistolta (Kurikkahaantie 7, 90440 KEMPELE). Henkilöstön paikallaolo kannattaa varmistaa puhelinsoitolla seurasihteeri Pirjo Alarauhiolta p. 050 559 9961.