Mikko Väänänen Ajax-Sarkkirannan valmennuspäälliköksi
Julkaistu: 01.07.2019 00.00

Mikko Väänänen Ajax-Sarkkirannan valmennuspäälliköksi

Ajax-Sarkkirannan ja Tervarit Junioreiden valmennuspäällikkörekry keräsi todella mukavasti mielenkiintoa. Ajax-Sarkkirannan Toiminnanjohtaja Arttu Kauppinen oli erittäin tyytyväinen rekryn lopputulokseen. "Saimme todella hyviä hakemuksia tehtävään ja runsas mielenkiinto päästä meille töihin osoittaa, että seuroissamme on tehty asioita hyvin ja positiivinen kehitys jatkuu edelleen. Hienoa, että Mikko Väänänen tulee nyt vahvassa roolissa mukaan seuramme toimintaan."

Mikon omat ajatukset uudesta haasteesta ovat seuraavanlaiset: "Seurassa on ollut jo useamman vuoden ajan hyvä pöhinä. Tämän seurauksena pelaajamäärät ovat jatkuvassa nousussa. Seura on osoittanut halunsa panostaa toimintaan mm olosuhteita kehittämällä ja henkilöstöön satsaamalla. On erittäin mielenkiintoista tuoda oma tieto-taitoni toiminnan kehittämiseen, nyt kokopäivätoimisen työn kautta."

Mikon työ tulee painottumaan Ajax-Sarkkirannan U10-U14 ikävaiheiden joukkueisiin (pojat ja tytöt), kehittymisen seurantaan ja valmentajakoulutuksiin sekä Kempeleen lukion urheilijapolun harjoittelun toteuttamiseen sekä toiminnan pilotointiin. Tiedotamme heinä-elokuun taitteessa millaisia muita tehtäviin liittyviä muutoksia uuden hallin tulo tuo tullessaan Ajax-Sarkkirannan osalta.