Ajax-Sarkkirannan harrastetoiminta on nyt Easyfutis!
Julkaistu: 27.09.2019 00.00

Ajax-Sarkkirannan harrastetoiminta on nyt Easyfutis!

Ajax Easyfutis on kivaa harrastefutis -toimintaa omassa joukkueessa

Ajax Easyfutis on helppo tapa aloittaa jalkapallon harrastaminen seurassa. Ajax-Sarkkirannalla on aiemminkin ollut harrastefutis -toimintaa, mutta uuden hallin myötä roimasti paranevat olosuhteet mahdollistavat entistä laajemman harrastefutis -toiminnan.

Ajax Easyfutis -joukkueet harjoittelevat säännöllisesti kerran viikossa jalkapalloa ja lisäksi välillä salissa jumppataitoja sekä yleisliikuntaa. Easyfutis -joukkueet totta kai myös pelaavat, koska pelit on jalkapallon suola! Ajax Easyfutis -joukkueet pelaavat muutamia kertoja talvikaudella Talviliigaa ja kesäkaudella Miniliigaa sopivilla sarjatasoilla.

Ajax Easyfutis -toiminnassa tärkeintä on hyvä, monipuolinen ja kiva harrastus yhdessä kavereiden kanssa. Jokainen pelaaja saa liikkua ja pelata omalla tasollaan, uutta oppien. Jos futiskärpänen puraisee tosissaan Easyfutiksesta voi siirtyä kilpailullisempiin joukkueisiin ja myös päinvastoin.

Lisätietoja toiminnasta antaa harrastemanageri Petri Turunen, p. 040-7294934.

Käynnistämme Easyfutisjoukkueiden tutustumisjaksot viikolla 41. Tutustumisjakson harkkoja on maanantaisin kolmena perättäisenä viikkona (41, 42 ja 43). Tämän jälkeen tehdään päätökset perustettavista joukkueista kaudelle 2019-2020.

Harkka-ajat ja paikat ovat seuraavat:

- HUOM joukkueet jaetaan harjoituksissa sopiviin ryhmiin, jotta sopivat pelikaverit löytyvät jokaiselle (eli ikähaarukkaa ei kannata säikähtää).

Ma klo 18.30-19.30 Tytöt 2006-2010 Linnakankaan uusi halli (Pelaajapolku 3, 90450 KEMPELE --> Jos google ei löydä niin lähin tie Kuusirinne)

Ma klo 19.30-20.30 Pojat 2006-2010 Linnakankaan uusi halli (Pelaajapolku 3, 90450 KEMPELE --> Jos google ei löydä niin lähin tie Kuusirinne)

Ma klo 20.30-21.30 Ajax Maradonnat (Naisten harrastejoukkue) Linnakankaan uusi halli (Pelaajapolku 3, 90450 KEMPELE --> Jos google ei löydä niin lähin tie Kuusirinne) HUOM Maradonnien toiminta pyörii jo, eli mukaan voi tulla ja kokeilla saa kolmen viikon ajan veloituksetta.

Juniorijoukkueiden tutustumisjakso on ilmainen.

Ilmoittauduthan tutustumisjaksolle nettisivujemme kautta: https://ajaxsarkkiranta.jopox.fi/lomake/326/ajax-sarkkirannan-uusien-joukkueiden-tutustumisjaksolle-ilmo

Otahan seurantaan myös Ajax-Sarkkirannan Easyfutiksen facebook: https://www.facebook.com/AjaxEasyfutis/