Jarkko Lotvonen Ajaxin nappulapäälliköksi!
Julkaistu: 02.06.2020 00.00

Jarkko Lotvonen Ajaxin nappulapäälliköksi!

Kesän alkamisen kunniaksi Ajaxissa tapahtuu hyviä asioita - Jarkko Lotvosen (UEFA B) toimenkuva laajenee Tutor-tehtävistä osa-aikaiseen nappulapäällikyyteen 1.6. alkaen. Näin seuran tuki 5v5 joukkueiden valmennusosaamisen kehittämiseen ottaa seuraavan askeleen. Seura on erittäin tyytyväinen saadessaan Jarkon suuremmalla panoksella työstämään nappulavaiheen valmennusta! Jarkko tulee tekemään tiivistä yhteistyötä 5v5 joukkueiden valmentajien kanssa pelaajien valmiuksien kehittämisessä kohti laadukasta ja kokonaisvaltaista harjoittelua. Lisäksi Jarkko vastaa perinteisen WBA-leirimme järjestelyistä ja aloittavista ikäluokista sekä on vahvasti tukemassa seuran jalkapallokoulutoimintaa. Tutor-tehtävien osalta Jarkko kohdentaa osan työpanoksestaan myös yhteistyöseuramme Limingan Pallokarhujen nappulavaiheen toimintaan.

Vastavalittu nappulapäällikkö kommentoi uutta työtehtäväänsä tuoreeltaan:

"Upea homma ja kiitoksia Ajaxille mahdollisuudesta. Helmikuun alusta asti olen ollut 5v5-vaiheen joukkueiden mukana ja tauosta huolimatta olenkin päässyt läheltä näkemään, kuinka laadukasta työtä siellä tehdään. Joukkueissa on mukava määrä pelaajia ja myös innokkaat ja asiantuntevat taustajoukot. Nämä tekijät yhdistettynä laadukkaisiin olosuhteisiin aikaansaavat sen, että eritasoisilla pelaajilla on erinomaiset mahdollisuudet kehittyä seurassamme. Tulen toimimaan aktiivisesti, jotta sekä pelaajat että taustat kokevat saavansa riittävän tuen joukkuetoiminnassa. Pyrkimyksenä on, että tulevaisuudessa kentällä kirmailee entistäkin aktiivisempia ja innokkaampia valkopaitoja."

Ajax toivottaa Jarkon tervetulleeksi seuraan laajennetussa roolissa!