Ilkka Marttila tyttöjoukkueiden tutorvalmentajaksi!
Julkaistu: 20.10.2021 16.19

Ilkka Marttila tyttöjoukkueiden tutorvalmentajaksi!

Näin kauden vaihteeseen mainioita uutisia Ajaxin tyttöfutiksen kehittämisen kannalta - Ilkka Marttila Ajaxin T09- ja T10/11-joukkueiden tutorvalmentajaksi! Näin ollen joukkueiden valmennuksen tuki nousee seuraavalle askelmalle, sillä Ilkalla on taskussaan UEFA Pro -valmentajalisenssi ja ansiokkaan pitkä ura Palloliiton valmentajakouluttajana, seuratoiminnan valmennuspäällikkönä sekä liigatason edustusjoukkueiden päävalmentajana niin miehissä kuin naisissa. Ilkka aloittaa tehtävässään uuden kauden alkaessa 1.11.2021, jolloin jo hyvällä kehityspolulla olevat valmentajamme tulevat saamaan uuden ponnahduksen osaamisensa kehittämisessä Ilkan mentoroitavina!

Ajax-Sarkkiranta ry toivottaa Ilkan lämpimästi tervetulleeksi seuraan!

Ajax-Sarkkirannan tavoitteena on kehittää seuran valmennusosaamista laajalla rintamalla, sillä jokaisella pelaajalla on oikeus osaavaan ja kehittyvään valmentajaan!

AJAX-SARKKIRANTA

Jalkapalloa jokaiselle kohti omaa huippua

”Reilu peli, reilu kaveri”

Hyvä fiilis! – Luottamus – Laatu – Yhteisöllisyys