Ajax P0405
Julkaistu: 08.01.2019 00.00

Ajax P0405

Ajax P0405 Toiminnasta kaudella 2018-2019

Tällä hetkellä joukkueessamme on 14 aktiivista pelaajaa Kempeleestä ja lähikunnista. Otamme myös mielellään uusia pelaajia vahvistamaan tätä iloista poikaporukkaa. Pojat harjoittelevat kolme kertaa viikossa vastuuvalmentaja Juha Tiaisen sekä valmentaja Pasi Eskolan johdolla. Valmentajien lisäksi joukkueen toiminnassa on mukana useita vanhempia ja huoltajia monissa eri tehtävissä. Joukkueenjohtajana toimii Pauliina Alatarvas, rahastonhoitajana Merja Eskola .

Joukkueemme harjoittelee tällä hetkellä kolme kertaa viikossa. Talvikaudella harjoituspäivät ovat maanantai (Ajax halli), tiistai (Ylikylän koulu) sekä lauantai (Ajax halli). Kesäkaudella harjoitukset ovat Sarkkirannan tekonurmella sekä vaihtelevasti nurmikentillä. Lisäksi joukkue osallistuu turnauksiin aktiivisesti. Kesän kohokohdaksi suunnitellaan turnausreissua Vaasaan

Mikäli jalkapallo kiinnostaa, niin otathan rohkeasti yhteyttä joukkueenjohtajaan tai vastuuvalmentajaan (klikkaa TOIMIHENKILÖT). Pelaajakohtainen kuukausimaksu on tällä hetkelle 60 euroa. Halutessa talkoilla voidaan jonkin verran pienentää kuukausimaksua.

Toiminnassamme noudatamme Ajax-Sarkkirannan arvoja, jotka ovat kiteytetysti:

• Iloisuus: Peleistä ja harjoituksista hymyssä suin kotiin.
  • Yhteisöllisyys: Ajaxin joukkueet ovat kaikki samaa upeaa porukkaa.
  • Reilu peli, Reilu kaveri: Kunnioita kavereita ja vastustajia, kannusta kaikkia.
  • Yksilöllisyys: Onnistumisten takaamiseksi jokainen harrastaa ja kehittyy omalla tasollaan.
  • Luotettavuus: Kannustava ja turvallinen ilmapiiri. Oikeus olla lapsi/nuori. Vanhemmat johtavat esimerkillä.
  • Tasa-arvoisuus: Jokaisella mahdollisuus harrastaa omalla tasollaan.
  • Päihteettömyys: Päihtyneenä ei osallistuta seuran toimintaan!