Pojat 07, Toiminta kaudella 2018-2019
Julkaistu: 30.12.2018 00.00

Pojat 07, Toiminta kaudella 2018-2019

Ajax P07- Toimintaa kaudella 2018-2019

Tällä hetkellä joukkueemme kokoonpanossa on 23 aktiivista pelaajaa Kempeleestä ja lähikunnista, jotka harjoittelevat vastuuvalmentajamme Antti Kiviniemen johdolla kolme kertaa viikossa. Joukkueessa on mukana alusta saakka olleita pelaajia ja myöhemmin aloittaneita. Antin lisäksi laadukkaaseen valmennustiimiimme kuuluvat apuvalmentajina Ville Rautio, Jani Haapalainen, Jaakko Haukipuro sekä Jouni Perälä.

Valmentajien lisäksi joukkuetta ovat pyörittämässä joukkueenjohtajani Riku Seppälä ja Juha Suistio sekä rahastonhoitajana Sanna Järvenpää. Huoltohommissa hääräilee Jarno Kangas. Myös muut vanhemmat toimivat mukana talkootehtävissä.

Joukkueemme harjoittelee tällä hetkellä kolme kertaa viikossa. Talvikaudella harjoituspäivät ovat maanantai (Linnakankaan koulu), keskiviikko (palloiluhalli) sekä perjantai (Zemppi-areena). Kesäkaudella harjoitukset ovat Sarkkirannan tekonurmella sekä vaihtelevasti nurmikentillä.

Talvikaudella pelaamme futsalia piirisarjassa kahdella joukkueella (Kilpa/Haaste) sekä Klonk-liigaa vaihetelevin kokoonpanoin. Lisäksi joukkue osallistuu turnauksiin aktiivisesti. Tulevana kesänä joukkue pelaa 2-divaria sekä mestaruussarjaa sekä turnauksia. Kesän tuleva kohokohta eli turnausreissu jonnekin päin Suomea selviää myöhemmin.

Mikäli jalkapallo kiinnostaa, niin rohkeasti vain yhteyttä joukkueenjohtajiin tai vastuuvalmentajaan. Pelaajakohtainen kuukausimaksu on tällä hetkelle noin 80-90 euroa riippuen talkoiden tekemisestä. Toimihenkilöiden yhteystiedot löytyvät täältä https://ajaxsarkkiranta.jopox.fi/joukkueet/5610/to...

Riku Seppälä-JoJo

Toiminnassamme noudatamme Ajax-Sarkkirannan arvoja, jotka ovat kiteytetysti:

• Iloisuus: Peleistä ja harjoituksista hymyssä suin kotiin.
  • Yhteisöllisyys: Ajaxin joukkueet ovat kaikki samaa upeaa porukkaa.
  • Reilu peli, Reilu kaveri: Kunnioita kavereita ja vastustajia, kannusta kaikkia.
  • Yksilöllisyys: Onnistumisten takaamiseksi jokainen harrastaa ja kehittyy omalla tasollaan.
  • Luotettavuus: Kannustava ja turvallinen ilmapiiri. Oikeus olla lapsi/nuori. Vanhemmat johtavat esimerkillä.
  • Tasa-arvoisuus: Jokaisella mahdollisuus harrastaa omalla tasollaan.
  • Päihteettömyys: Päihtyneenä ei osallistuta seuran toimintaan!