Ajax P08
Julkaistu: 08.01.2019 00.00

Ajax P08

Ajax P08 jalkapallojoukkue Kempeleestä pelaa ja harjoittelee aktiivisesti, tavoitteellisesti ja hyvällä asenteella, että iloisella mielellä ympäri vuoden. Meille on tärkeää kehittää pelaajia ja joukkuetta, mutta meille on tärkeintä että meidän joukkueessa on kaikilla hyvä olla ja turvallinen paikka harrastaa ja oppia jalkapalloa.

Harjoittelemme joukkueena talvikaudella 3 krt viikossa, kaksi hallissa että kerran koululla. Lisäksi osa joukkueemme pojista kuuluu LHR treeniryhmään, joka on kerran viikossa omassa hallissamme. Kesällä treenikerrat ovat vähintään vastaavalla tasolla eli noin 3-5 kertaa viikossa + pelit.

Pelitapahtumiin, piirisarjoihin ja turnauksiin osallistumme aktiivisesti ympäri vuoden, pääsääntöisesti kierrämme kaikki alueemme turnaukset ja käymme myös valtakunnan tasolla tarkastamassa tilanteen.

Joukkueessamme on tasoa, sekä aivan ikäluokkansa huippupelaajalle, että asenteella harrastavalla kehittyjälle että vasta lajista kiinnostuvalle tulevaisuuden oppijalle, pelaamme ja treenaamme myös tasoilla, mutta yhdessä samaan aikaan.

Joukkueemme valmentajistoon kuuluvat vastuuvalmentaja Kim Kaijalainen, valmentajat Antti Rauhala, Joni Norring, Erkki Keskitalo, maalivahtivalmentaja Petteri Salmi ja fysiikkavalmentaja Jani Nuojua. Joukkuetta johtaa Riku Kytösalmi ja rahastonhoitajana on Jani Taavettila. Valmennusta auttavat Ari Jyrälä ja Heikki Romppainen.

Joukkueeseemme voi tulla kokeilemaan ja liittymään ottamalla yhteyttä joukkueenjohtaja Riku Kytösalmeen.

Toiminnassamme noudatamme Ajax-Sarkkirannan arvoja, jotka ovat kiteytetysti:

• Iloisuus: Peleistä ja harjoituksista hymyssä suin kotiin.
  • Yhteisöllisyys: Ajaxin joukkueet ovat kaikki samaa upeaa porukkaa.
  • Reilu peli, Reilu kaveri: Kunnioita kavereita ja vastustajia, kannusta kaikkia.
  • Yksilöllisyys: Onnistumisten takaamiseksi jokainen harrastaa ja kehittyy omalla tasollaan.
  • Luotettavuus: Kannustava ja turvallinen ilmapiiri. Oikeus olla lapsi. Vanhemmat johtavat esimerkillä.
  • Tasa-arvoisuus: Jokaisella mahdollisuus harrastaa omalla tasollaan.
  • Päihteettömyys: Päihtyneenä ei osallistuta seuran toimintaan!