Perhefutis - Mitä se on?
Julkaistu: 11.06.2018 00.00

Perhefutis - Mitä se on?

Käynnistimme toiminnan syksyllä 2017. Syyskuussa 2019 käynnistyy näin ollen jo viides jakso!

Perhefutis on Ajax-Sarkkirannan pelaajapolun alku, jonka kautta liikuntaharrastus ja jalkapallossa tarvittavien taitojen opettelu sekä ryhmässä toiminen on hyvä aloittaa (toki mukaan seuramme toimintaa pääsee muutenkin).

Mitä perhefutis sitten on?

- Perhefutis on tarkoitettu lapsi-aikuinen pareille. Lapsen kanssa liikkumaan voi tulla oma vanhempi, isovanhempi, kummi tai aikuinen ystävä.

- Perhefutiksen keskeiset tavoitteet ovat yhdessä tekemisen ilo (aikuinen-lapsi), ryhmätoiminta, motoristen taitojen kehittyminen ja liikuntatilaan sekä välineisiin tutustuminen. Luonnollisesti toiminnassa hyödynnämme myös palloa.

- Perhefutis on kerran viikossa tapahtuvaa toimintaa, jossa nauru, hiki ja ilo ovat aina läsnä. Ohjaajina toimivat koulutetut perhefutis ohjaajat Susanna Fisk ja Marika Tammela. Molemmilla huippuohjaajilla on vankka pedagoginen osaaminen myös työnsä kautta sekä loistava ote toiminnan vetämiseen.

- Varustus yleensä: sekä aikuisella että lapsella tulee olla sisäliikuntavarusteet ja jumppatossut tai sisäpelikengät sekä juomapullot

- Yhden jakson hinta on 75€/ lapsi-aikuinen pari. Huom: Hinta sisältää vakuutuksen lapselle (palloliiton korttelipassi).

Lisätietoja:

Perhefutisohjaaja Susanna Fisk, susanna.fisk@edu.kempele.fi, tai p. 041 544 4333

Perhefutisohjaaja Marika Tammela, mappatammela@gmail.com, tai p. 044 759 7142

Toiminnanjohtaja Arttu Kauppinen, arttu.kauppinen@ajaxsarkkiranta.fi tai p. 050 307 3969