Jalkapallokoulun otteluohjelma Linnakankaan osalta
Julkaistu: 14.06.2019 00.00

Jalkapallokoulun otteluohjelma Linnakankaan osalta

Jalkapallokoulujen päätösviikoilla on luvassa "lopputurnaukset". Linnakankaalla pelit ovat luvassa ma 17.6 ja ke 19.6.

Pelit pelataan normaalilla jalkapallokouluvuorolla klo 17.00-18.00. Paikalle kannattaa saapua viim viittä minuuttia ennen vuoron alkua, jotta pelit saadaan ajallaan käyntiin. Lapset tulee tuoda kentälle oman ryhmän ohjaajan luokse (ohjaaja odottelee lapsia samassa paikassa missä ryhmä on jalkapallokoulun ajan harjoitellut), josta ohjaaja siirtyy lasten kanssa peleihin. Pelailua on luvassa tunnin aikana mukavasti ja mahdollisten pelitaukojen aikana ohjaaja vetää leikkejä ryhmälleen.

Otteluparit/kolmikot ovat seuraavat (ohjaajat informoivat mahdolliset muutokset paikanpäällä):

Leicester, Ajax P11

WBA, Chelsea, Ilves 1

Liverpool, Tottenham, AC Oulu

Arsenal, Manchester City, HJK

Manu, Everton

Wolves, Newcastle, Ilves 2

Norwich, SJK, RoPs

Muistattehan, että viimeisen jalkapallokoulukerran (Linnakangas 19.6) jälkeen jaetaan mitalit. Jos ette pääse viimeiselle kerralle niin pyydä mitali ohjaajalta toiseksi viimeisellä kerralla. Voit noutaa mitalin tarvittaessa myös Ajax-Sarkkirannan toimistolta (Kurikkahaantie 7, 90440 KEMPELE) jalkapallokoulujen päätyttyä. Varmista henkilöstön paikallaolo puhelinsoitolla ennen noutoa. Viimeisten jalkapallokoulukertojen yhteydessä jaetaan myös infolappu joukkueisiin tutustumisesta/liittymisestä sekä elokuussa starttaavien uusien joukkueiden aloituksesta, kyseinen info julkaistaan myös nettisivuillemme.

Mukavia pelejä kaikille!