Easy Multisports - monilajisuuden mahdollistaja
Julkaistu: 16.10.2023 08.05

Easy Multisports - monilajisuuden mahdollistaja

Ajax on yhteistyöseurojensa kanssa sopineet yhteistyöstä, jolla tuetaan seurojen 2011-2016 syntyneiden pelaajien monipuolista liikuntaharrastusta. Uutena mukana Kempeleen Kirin yleisurheilu!

Yhteistyön tarkoitus:

• Mahdollistaa lasten monipuolinen osallistuminen urheiluseuratoimintaan ja myöhäisempi lajivalinta
  • Mahdollistaa lasten kilpatoimintaan kiinnittymisen ja taitojen ylläpidon, vaikka keskittyminen olisikin kausiluonteisesti toisessa lajissa.

Jäsenet ja ikäluokat:

• Ajaxin ja yhteistyöseuran kilpatoimintaan osallistuvat jäsenet
  • 2011-2016 synt. tytöt ja pojat

• Konsepti osa-aikaiseen osallistumiseen jalkapallotoimintaan:

• Harjoittelu 1 krt/vk tekonurmihallissa, pelitapahtuma 1 krt/kk. Pelaajan kanssa sovitaan säännöllisesti sopiva harjoituskerta ikäluokkakohtaisesti.
  • Esteen ilmaantuessa harjoituskerta voi viikon sisällä olla poikkeuksellisesti toinenkin. Pankkia ei kerry, mikäli viikottainen harjoituskerta jää toteutumatta.
  • Hinta 36.90€/kk

• Yhteistyöseurat:

Kiekko-Laser

Kempeleen Kiri (pesäpallo ja yleisurheilu)

Kiekko-Laserin jäsenet:

• 1.10.-30.4. osa-aikainen osallistuminen Ajaxin kilpajoukkuetoimintaan mahdollista.
    • 1.5.-30.9. osallistuminen täysimääräisesti, ellei pelaaja irtisanoudu toiminnasta

Kempeleen Kirin jäsenet (pesäpallo)

• Ajax ja KeKi sopivat yhteisten jäseniensä kanssa ajankohdan, milloin toiminnan painopiste on jalkapallossa ja milloin pesäpallossa/yleisurheilussa.
      • Esim. Mikäli jäsenen osallistumisen painopiste on pesäpallossa/yleisurheilussa 1.11.-30.4., osa-aikainen osallistuminen Ajaxin kilpajoukkueiden toimintaan on mahdollista.
      • Esim. Jos taas painopiste on jalkapallossa 1.5.-31.10., jäsen sopii KeKin kanssa osa-aikaisesta osallistumisesta pesäpalloon/yleisurheiluun.
      • Ajanjaksosta on mahdollisuus sopia joustavasti.

Harjoitusajat löytyvät joukkuesivustoilta etusivun kalenterista ja joukkueyhteydet Toimihlöt-valikosta.

Ajaxin toiminnasta kiinnostuneet voivat ilmoittautua kokeilujaksolle tästä. Valitse ikäluokkasi kilpajoukkue, johon haluat tulla kokeilemaan.

Kokeilujakson jälkeen toimintaan liitytään tästä. Valitse ikäluokkasi Ajax-joukkue ja kerro tarkentavassa kysymyksessä, missä yhteistyöseuran joukkueessa lapsesi pelaa, mikäli lapsi osallistuu toimintaan osa-aikaisesti.

Mikäli seurasi ei ole mukana yhteistyössä, pyydämme edistämään asiaa seurassasi. Uudet kumppanuudet ovat tervetulleita tähän lasten ja nuorten monipuolisen liikuntaharrastuksen mahdollistavaan yhteistyöhön! Lisäksi harrastejoukkueisiimme mahtuu mukaan ilman seurakumppanuuttakin - Lue lisää Easyfutiksesta etusivun valikosta!

Yhteyshenkilö/ Ajax: Antti Kiviniemi, toiminnanjohtaja, antti.kiviniemi(at)ajaxsarkkiranta.fi, p. 0503219980

Yhteyshenkilö / Kiekko-Laser: Jukka Tuulaniemi. taitovalmentaja, tuulaniemi.jukka(at)gmail.com, p. 044 0305777

Yhteyshenkilö / Kempeleen Kiri (pesäpallo): Juha-Matti Ranta, juha.matti.ranta(at)gmail.com, p. 044 5664999

Yhteyshenkilö / Kempeleen Kiri (yleisurheilu): Jari Ohukainen jari.ohukainen(at)gmail.com, p. 044 555 8744

Easy Multisports oli osa Opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittamaa hanketta "Easy-Multisports - jalkapalloilevien lasten ja nuorten monipuolisen liikunnan harrastamisen tukeminen" 2022-2023.