Jussi Madetoja luotsaamaan Ajaxin miesten edustusjoukkuetta!
Julkaistu: 05.01.2023 12.05

Jussi Madetoja luotsaamaan Ajaxin miesten edustusjoukkuetta!

Ajaxin miesten edustusjoukkue siirtyy uuteen komentoon Jussi Madetojan aloittaessa joukkueen vastuuvalmentajana. Jussilla on taskussaan UEFA A valmentajalisenssi ja vankka kokemus pelaajana ja valmentajana miesten Ykkösessä ja Kakkosessa (PK-37, TiPS, AC Vantaa). Hän toimi myös ONS:n liiganousun kapellimestarina kaudella 2021. Täysin vieras seura Ajax-Sarkkirantakaan ei Jussille ole, sillä hän valmensi seuran yhtä menestyneintä ikäluokkaa (2004 synt. pojat) kaudella 2017-2018. Jussi toteaa tuoreeltaan joukkueen vuoden ensimmäisten harjoitusten jälkeen: "Tuntuu mahtavalle palata valmentamaan Ajax-Sarkkirantaan. Eka treenit takana, niissä oli hyvä meininki. Pelureita riittää ja taustat kunnossa. Siksi positiivisin mielin ja motivoituneesti mennään kohti kevättä."

Ajax-Sarkkiranta toivottaa Jussin tervetulleeksi takaisin seuran valmennustehtäviin!

Ja joukkuehan pelaa kaudella 2023 Pohjoisen alueen Nelosta sekä osallistuu Suomen Cupiin - Tervetuloa kannustamaan Ajaxin miesten edustusjoukkue uuteen kiitoon!