Info ja ilmoittautuminen kaudelle 2020-2021
Julkaistu: 20.11.2020 00.00

Info ja ilmoittautuminen kaudelle 2020-2021

Ajax Easyfutis Pojat on 2005-2011 syntyneiden poikien joukkue

Ilmoittautuminen kaudelle 2020-2021 täältä (täytetään kun on tehty päätös joukkueeseen liittymisestä):

Alaikäisen pelaajan kohdalla laskutettavaksi lisätään 1. huoltaja. Tätä koskevat muutokset ilmoitetaan erikseen joukkueenjohtajalle. Laskuja ei voi jakaa vanhempien kesken.

Harjoitukset: Maanantaisin 18.50 - 20.00 ja perjantaisin (parillisilla viikoilla, 27.8.-->) 16:20-17:30. Molemmat harjoitukset Sarkkirannan tekonurmella. Lisäksi talven aikana on muutamia saliharjoituksia ja pelitapahtumia. Harjoittelussa ja peleissä joukkue jaetaan pienempiin ryhmiin, esim iän/osaamisen mukaan.

Easyfutis maksaa 32,90€/kk.

KK-maksu sisältää: Jäsenmaksun, valmennuksen, harjoitusvuorot, pelitoimintaa, harraste/korttelipassin, vakuutuksen (vakuutuksen osalta U11- ja sitä nuoremmat) joukkue- ja ea-varusteet.

Maksuun ei sisälly: Ulkopuolisia hallimaksuja (esim zemppi), pelaajien peliasuja tai varusteita, extra harjoituspelien ja turnauksien kuluja ja vakuutusta (U12 ja sitä vanhemmat).sekä joukkue- ja ea-varusteiden täydennyksiä.

Uudet pelaajat voivat kokeilla ilmaiseksi kolme viikkoa, jonka jälkeen tulee tehdä päätös joukkueeseen liittymisestä. Sitoutumisaika on min. 3kk. Irtisanoutumisen jälkeen pelaaja on sitoutunut maksuihin irtisanomisen kuukauden jälkeen vielä 2 seuraavan kuukauden ajan.

Tervetuloa huippukivaan Easyfutikseen!

Toiminnassamme noudatamme Ajax-Sarkkirannan arvoja, jotka ovat kiteytetysti:

• Iloisuus: Peleistä ja harjoituksista hymyssä suin kotiin.
  • Yhteisöllisyys: Ajaxin joukkueet ovat kaikki samaa upeaa porukkaa.
  • Reilu peli, Reilu kaveri: Kunnioita kavereita ja vastustajia, kannusta kaikkia.
  • Yksilöllisyys: Onnistumisten takaamiseksi jokainen harrastaa ja kehittyy omalla tasollaan.
  • Luotettavuus: Kannustava ja turvallinen ilmapiiri. Oikeus olla lapsi/nuori. Vanhemmat johtavat esimerkillä.
  • Tasa-arvoisuus: Jokaisella mahdollisuus harrastaa omalla tasollaan.
  • Päihteettömyys: Päihtyneenä ei osallistuta seuran toimintaan!