Tervetuloa Ajax P15 joukkueeseen!
Julkaistu: 01.11.2022 08.00

Tervetuloa Ajax P15 joukkueeseen!

Ajax Sarkkiranta P15 joukkue on perustettu syksyllä 2020 ja joukkueessa tällä hetkellä on poikia mukana 27.

Katso harjoitusajat joukkueen etusivun kalenterista!

Kesällä joukkue pelaa Oulun lähialueen seurojen kanssa yhteistyössä lanseerattua Miniliigaa ja lisäksi otamme osaa myös muihin lähialueen turnauksiin aktiivisesti. Talvella joukkueemme pelaa Tervarit -j:n ja Ajaxin järjestämää Talviliigaa. Yleensä turnauksiin meiltä osallistuu 3 joukkuetta osallistujamäärästä riippuen. Turnauksia ja muita erilaisia pelitapahtumia meillä on useasti, vähintään kerran kuukaudessa.

Mikäli joukkuetoiminta kiinnostaa 2015 -syntynyttä poikaasi, olethan yhteydessä joukkueenjohtajaan Tapio Mäkelään (tapio.makela@tamae.fi, p. 050 5770483).

Seurassamme on 3 - viikon maksuton kokeilujakso. Kokeilujakson jälkeen joukkueeseen liittyminen tapahtuu tällä lomakkeella.

Tutustuthan myös toimintamaksujen periaatteisiin sekä niiden kattamiin toimintoihin tästä.

Toteutamme seuramme missiota mahdollistamalla jalkapalloa jokaiselle kohti omaa huippua seuraten arvojamme, joita ovat HYVÄ FIILIS, LUOTTAMUS, LAATU ja YHTEISÖLLISYYS!