Tervetuloa Ajax Maradonnien joukkueen sivulle!
Julkaistu: 01.09.2023 00.00

Tervetuloa Ajax Maradonnien joukkueen sivulle!

Ajax-Sarkkirannan Maradonnat on hulvaton ja hauska ympärivuotisesesti harjoitteleva naisten harrastejoukkue. Joukkue harjoittelee kesät ja talvet kaksi kertaa viikossa. Kesäisin pelaamme Oulun Erotuomarikerhon puulaakia. Talvella pelaamme mahdollisuuksien mukaan futsalia ja järjestämme jalkapallon harjoituspeliejä. Talvella reenaamme hallissa ja kesällä ulkona.

Joukkue harjoittelee talvikaudella 2023 - 2024 seuraavasti Kempeleen palloiluhallin Kurikkahaantien hallilla maanantaisin ja keskiviikkoisin 20.30 - 21.30. Mukaan mahtuu kaikki jalkapallosta kiinnostuneet. Sinulla voi olla pelikokemusta ennestään tai olla vasta-aloittelija. Tärkeintä on, että haluat käydä reenaamassa mukavassa porukassa.

Mikäli joukkueeseemme liittyminen kiinnostaa, olethan yhteydessä joukkueenjohtajaan Katta Siltavirtaan (katta.siltavirta (@) gmail.com.

Tutustuthan myös toimintamaksujen periaatteisiin sekä niiden kattamiin toimintoihin oheisen linkin takaa: https://ajaxsarkkiranta.jopox.fi/seura/148/toimint...

Toteutamme seuramme missiota mahdollistamalla jalkapalloa jokaiselle kohti omaa huippua seuraten arvojamme, joita ovat HYVÄ FIILIS, LUOTTAMUS, LAATU ja YHTEISÖLLISYYS!