Ajax P09 joukkue-esittely
Julkaistu: 10.09.2023 00.00

Ajax P09 joukkue-esittely

Ajax P09 Kausi 2022-2023

Ajax P09:ään kuuluu tällä hetkellä reilut 15 aktiivista pelaajaa. Joukkueen tavoitteena on harjoitella tavoitteellisesti ja antaa pelaajille mahdollisuus kehittyä kohti henkilökohtaista huippua. Tarkoituksenamme on pelata jalkapalloa pelaajia kehittävällä tavalla.

Toistaiseksi olemme onnistuneet tavoitteessamme, seurayhteisön edustusjoukkueeseen siirtyi edelliskauden jälkeen 12 pelaajaa joukkueestamme.

Joukkueessa on yhä pelaajia, jotka ovat olleet mukana jo joukkueen perustamisesta v.2015 alkaen, mutta myös vasta mukaan liittyneitä.

Valmentajien lisäksi joukkueen asioita hoitamassa on joukkueenjohtaja Keijo Penttilä. Rahastonhoitajana toimii Mervi Sipola. Lisäksi joukkueessamme on varustevastaava, Sanna Muranen. Apuna toimii myös joukko pelaajien vanhempia huolto- ja talkootehtävissä.

Kesäkaudella harjoituksia on kolme kertaa viikossa vastuuvalmentajamme Petri Mörösen suunnittelemana. Harjoituspäivät ovat maanantai (Linnakankaan tekonurmi), keskiviikko (Linnakankaan tekonurmi) ja perjantai (Sarkkirannan keskusnurmi). Talvella harjoittelemme Ojan Rauta Areenassa Linnakankaalla.

Joukkue osallistuu kesäisin ja talvisin aktiivisesti erilaisiin turnauksiin. Turnauksien lisäksi joukkue osallistuu piirisarjaan ja talviliigaan.

Joukkueenjohtaja tai vastuuvalmentaja ovat käytettävissä, jos Ajax P09:n joukkuetoiminta kiinnostaa tai haluatte lisätietoa toiminnastamme.

Toteutamme seuramme missiota mahdollistamalla jalkapalloa jokaiselle kohti omaa huippua seuraten arvojamme, joita ovat:

• Hyvä fiilis
  • Luottamus