Tervetuloa Ajaxin Naiset/T18-joukkueen sivuille!
Naiset/T18Julkaistu: 31.10.2023 08.49

Tervetuloa Ajaxin Naiset/T18-joukkueen sivuille!

Ajax-Sarkkirannan Naiset/BT on hyväntuulinen ja tavoitteellisesti ympärivuotiden harjoitteleva joukkue.

Naiset/T18
Tavoitteellinen ja haluttu kilpajoukkue alueellisessa naisten Kolmosessa sekä futsal Kakkosessa. Nousu korkeampaan sarjaan mahdollista. joka pelaa talvisin futsalia Kakkosessa ja kesällä jalkapallo Kolmosessa!

Tavoitteellinen ja haluttu kilpajoukkue alueellisessa T18 Kakkosessa tavoitteenaan nousu T18 Ykköseen.

Joukkue harjoittelee talvikaudella 2023-2024:

jalkapallo: ma ja ke Ojan rauta areenalla

futsal: joka viikko ti ja joka toinen viikko pe Linnakankaan koulun uusi sali

Mikäli joukkueeseemme liittyminen kiinnostaa, olethan yhteydessä joukkueenjohtajaan Katta Siltavirta (katta.siltavirta (at) gmail.com) tai soita/laita viestiä 040 5274791.

Päävalmentaja: Harri Panula (UEFA B)

Apuvalmentajat: Jani Mustakangas, Jani "Sepi" Seppänen

Tutustuthan myös toimintamaksujen periaatteisiin sekä niiden kattamiin toimintoihin oheisen linkin takaa: https://ajaxsarkkiranta.jopox.fi/seura/148/toimintamaksut

Toteutamme seuramme missiota mahdollistamalla jalkapalloa jokaiselle kohti omaa huippua seuraten arvojamme, joita ovat HYVÄ FIILIS, LUOTTAMUS, LAATU ja YHTEISÖLLISYYS!