Tervetuloa Ajax Maradonnien joukkueen sivulle!
Maradonnat Julkaistu: 31.10.2023 14.55

Tervetuloa Ajax Maradonnien joukkueen sivulle!

Ajax-Sarkkirannan Maradonnat on hulvaton ja hauska ympärivuotisesesti harjoitteleva naisten harrastejoukkue. Joukkue harjoittelee kesät ja talvet kaksi kertaa viikossa. Talvikaudella 2023 - 2024 pelaamme futsalia naisten Kolmosessa ja järjestämme jalkapallon harjoituspelejä. Kesäisin pelaamme Oulun Erotuomarikerhon puulaakia. Talvella reenaamme hallissa ja kesällä ulkona.

Joukkue harjoittelee talvikaudella 2023 - 2024 seuraavasti Kempeleen palloiluhallin Kurikkahaantien hallilla maanantaisin ja keskiviikkoisin 20.00 - 21.00. Mukaan mahtuu kaikki jalkapallosta kiinnostuneet. Sinulla voi olla pelikokemusta ennestään tai olla vasta-aloittelija. Tärkeintä on, että haluat käydä reenaamassa mukavassa porukassa.

Mikäli joukkueeseemme liittyminen kiinnostaa, olethan yhteydessä joukkueenjohtajaan Katta Siltavirtaan (katta.siltavirta (@) gmail.com.

Tutustuthan myös toimintamaksujen periaatteisiin sekä niiden kattamiin toimintoihin oheisen linkin takaa: https://ajaxsarkkiranta.jopox.fi/seura/148/toimint...

Toteutamme seuramme missiota mahdollistamalla jalkapalloa jokaiselle kohti omaa huippua seuraten arvojamme, joita ovat HYVÄ FIILIS, LUOTTAMUS, LAATU ja YHTEISÖLLISYYS!