Ajax P09 joukkue-esittely
Julkaistu: 14.10.2019 00.00

Ajax P09 joukkue-esittely

Ajax P09 Kausi 2020-2021

Joukkueeseemme kuuluu tällä hetkellä noin 25 aktiivista pelaajaa. Harjoituksia on viikossa kolme-neljä kertaa viikossa ja niitä vetävät vastuuvalmentajamme Ville Rautio sekä 4 apuvalmentajaa. Joukkueessa on monia pelaajia, jotka ovat olleet mukana jo joukkueen perustamisesta v.2015 alkaen, mutta myös vasta aloittaneita.

Valmentajien lisäksi joukkueen asioita hoitamassa on kaksi joukkueenjohtajaa, Keijo Penttilä ja Niko Korhonen. Rahastonhoitajana toimii Sanna Siponen. Lisäksi joukkueessamme on varustevastaava, Sanna Muranen ja talkootiimi. Apunamme toimii tietenkin myös joukko pelaajien vanhempia huolto- ja talkootehtävissä.

Talvikaudella harjoituspäivät ovat maanantai (Ojan Rauta Areena), tiistai (Kurikkahaantien halli), perjantai (Ojan Rauta Areena) ja sunnuntai (Linnakankaan koulu). Kesäisin harjoitukset ovat pääsääntöisesti Linnakankaan tai Sarkkirannan tekonurmella.

Joukkue osallistuu kesäisin ja talvisin aktiivisesti erilaisiin turnauksiin. Turnauksien lisäksi joukkue osallistuu piirisarjaan, talviliigaan ja junnuliigaan.

Mikäli on kiinnostusta aloittaa jalkapallon harjoitteleminen P09 pojissa, niin rohkeasti yhteyttä joukkueenjohtajiin tai vastuuvalmentajaan.

Jojot: Keijo Penttilä ja Niko Korhonen

Touteutamme seuramme missiota mahdollistamalla jalkapalloa jokaiselle kohti omaa huippua seuraten arvojamme, joita ovat:

• Hyvä fiilis
  • Luottamus