Info ja ilmoittautuminen kaudelle 2021-2022
Julkaistu: 05.11.2021 10.00

Info ja ilmoittautuminen kaudelle 2021-2022

Ajax Easyfutis Pojat on 2006-2011 syntyneiden poikien joukkue

Ilmoittautuminen kaudelle 2021-2022 täältä (täytetään kun on tehty päätös joukkueeseen liittymisestä):

Alaikäisen pelaajan kohdalla laskutettavaksi lisätään 1. huoltaja. Tätä koskevat muutokset ilmoitetaan erikseen joukkueenjohtajalle. Laskuja ei voi jakaa vanhempien kesken.

Harjoitukset

• Easyfutis P09-11:
    • Maanantaisin 17.50 - 19.00 Sarkkirannan tekonurmi
    • Perjantaisin (joka toinen perjantai, partittomat viikot) 16:20-17:30 Sarkkirannan tekonurmi
  • Easyfutis P06-08:
    • Keskiviikkoisin 16:20 - 17.30 Sarkkirannan tekonurmi

Lisätietoja ja kokeilujaksolle ilmoittautuminen:

P09-11: Joukkueenjohtaja Katja Juuti, p. 0405319239

P06-08: Joukkueenjohtaja Jarmo Selkäinaho, j.selkainaho@gmail.com, p. 0503473999

Easyfutis maksaa 33,90€/kk.

Mitä toimintamaksu sisältää (seuran määrittelemät harrastejoukkueet)?

MAKSUUN SISÄLTYY:

• Jäsen- liittymismaksu
  • Harjoitusvuorot (hallit ja koulun salit, harrasteryhmän mukaiset määrät)
  • Joukkueen valmennuksen korvaukset
  • Joukkueenjohtajien korvaukset
  • Seuran työntekijöiden palkat
  • Toimiston vuokra
  • Valmentajien, rahastonhoitajan, joukkueenjohtajan, huoltajien koulutus ja niiden kustannukset
  • Jopox-järjestelmä
  • Kirjanpito-ohjelmisto, tilitoimistopalvelut sekä tilintarkastus
  • U19 (2003 syntyneet) tai sitä nuoremman korttelipassi ja vakuutus (ellei pelaajalla omaa jalkapallon harrastetoiminnan kattavaa vakuutusta)
  • Pelaajan siirtomaksu
  • Seuran kauden päättäjäiset
  • Joukkueen kauden päättäjäiset
  • Valmentajien ja joukkueenjohtajien seuratakki sekä t-paita.
  • Perustason pelitoiminnan kustannukset (esim. harjoitusturnaukset, Mini- ja/tai Junnuliiga)
  • Joukkueen valmennusvarusteet ja ensiapulaukku

MAKSUUN EI SISÄLLY:

• Ulkopuoliset hallimaksut
  • Joukkueen muiden toimijoiden korvaukset
  • Pelaajien peliasut tai varusteet
  • Toimijoiden muut asut
  • Lisäksi järjestettävien harjoituspelien ja -turnauksien kuluja
  • Muiden tapahtumien kulut

Uudet pelaajat voivat kokeilla ilmaiseksi kolme viikkoa, jonka jälkeen tulee tehdä päätös joukkueeseen liittymisestä. Sitoutumisaika on min. 3kk. Irtisanoutumisen jälkeen pelaaja on sitoutunut maksuihin irtisanomisen kuukauden jälkeen vielä 2 seuraavan kuukauden ajan.

Tervetuloa huippukivaan Easyfutikseen!

Toiminnassamme noudatamme Ajax-Sarkkirannan arvoja, jotka ovat kiteytetysti:

• HYVÄ FIILIS! Kannustava, turvallinen ja innostava ilmapiiri mahdollistaa kokonaisvaltaisen kehittymisen jalkapalloilijana ja ihmisenä. Hyvän fiilikseen kuuluu myös toiminnan vaatimustason sopiva asettelu pelaajan tavoitteet huomioiden. Hyvinvoivat pelaajat ja seuratoimijat luovat hyvän fiiliksen kaikkeen toimintaan!
  • LUOTTAMUS Seuran päätöksenteko on avointa, rehellistä, vastuullista ja johdonmukaista. Jäsenemme kasvattavat luottamusta kunnioittamalla peliä, seuraa, joukkuetta, muita pelaajia, tuomareita toimihenkilöitä, vanhempia sekä itseään. Kaikilla mahdollisuus osallistua toimintaan omana itsenään ja omista lähtökohdistaan.
  • LAATU Seuramme vastuulla on luoda laadukas ja tavoitteellinen ympäristö pelaajien kokonaisvaltaiselle kehittymiselle jatkuvasti kehittyvillä yhteisillä ja laadukkailla toimintatavoilla. Jokaisella pelaajalla on oikeus laadukkaaseen valmennukseen sekä kilpailuun ja harrastamiseen kehittyvällä tasollaan kohti omia tavoitteitaan.
  • YHTEISÖLLISYYS Kaikki jäsenemme ovat samaa upeaa yhteisöämme ja tekevät parhaansa pelaajien (=seuran) eduksi. Vuorovaikutus on avointa, rehellistä ja asiallista niin seuran sisäisesti kuin seuran ulkopuolelle. Aikuiset ja vanhemmat pelaajat ohjaavat esimerkillään seuran arvojen mukaiseen toimintaan ja terveellisiin