Tervetuloa Ajax-Sarkkirannan Easyfutis Pojat -joukkueen sivuille

Harjoitukset:

• Easyfutis P09-11:
    • Maanantaisin 17.50 - 19.00 Sarkkirannan tekonurmi
    • Perjantaisin (joka toinen perjantai, partittomat viikot) 16:20-17:30 Sarkkirannan tekonurmi
  • Easyfutis P06-08:
    • Keskiviikkoisin 16:20 - 17.30 Sarkkirannan tekonurmi

Joukkueissa on noin 15-20 pelaajaa ja lisää mahtuu uusia kokeilijoita!

Joukkueet pelaavat talvikaudella Talviliiga- ja kesäkaudella Junnuliigaturnauksia sopivilla sarjatasoilla.

Infopaketti ja ilmoittautuminen :

Kenelle harrastejoukkue sopii, vastaus löytyy heti tästä alta:

• Oletko pelannut aikaisemmin, mutta syystä tai toisesta lopettanut?
  • Et ole pelannut aikaisemmin, mutta haluaisi kokeilla jalkapalloa?
  • Sinulla on toinen päälaji, mutta haluaisit jalkapallosta kivan toisen harrastuksen?
  • Haluaisit pelailla mukavassa porukassa ja opetella samalla hieman jalkapallotaitoja?
  • Haluatko parantaa kuntoasi?
  • 1-2 tapahtumaa/vko jalkapallon parissa on sinulle sopiva määrä?

Mikäli vastasit johonkin yllä olevista kysymyksistä ”kyllä” tai muuten kiinnostuit, niin tule mukaan tutustumaan toimintaan.

Lisätietoja ja kokeilujaksolle ilmoittautuminen:

P09-11: Joukkueenjohtaja Katja Juuti, p.0405319239

P06-08: Joukkueenjohtaja Jarmo Selkäinaho, j.selkainaho@gmail.com, p. 0503473999

KAUDEN 2021-2022 INFOPAKETTIIN TÄSTÄ

Toiminnassamme noudatamme Ajax-Sarkkirannan arvoja, jotka ovat kiteytetysti:

• HYVÄ FIILIS! Kannustava, turvallinen ja innostava ilmapiiri mahdollistaa kokonaisvaltaisen kehittymisen jalkapalloilijana ja ihmisenä. Hyvän fiilikseen kuuluu myös toiminnan vaatimustason sopiva asettelu pelaajan tavoitteet huomioiden. Hyvinvoivat pelaajat ja seuratoimijat luovat hyvän fiiliksen kaikkeen toimintaan!
  • LUOTTAMUS Seuran päätöksenteko on avointa, rehellistä, vastuullista ja johdonmukaista. Jäsenemme kasvattavat luottamusta kunnioittamalla peliä, seuraa, joukkuetta, muita pelaajia, tuomareita toimihenkilöitä, vanhempia sekä itseään. Kaikilla mahdollisuus osallistua toimintaan omana itsenään ja omista lähtökohdistaan.
  • LAATU Seuramme vastuulla on luoda laadukas ja tavoitteellinen ympäristö pelaajien kokonaisvaltaiselle kehittymiselle jatkuvasti kehittyvillä yhteisillä ja laadukkailla toimintatavoilla. Jokaisella pelaajalla on oikeus laadukkaaseen valmennukseen sekä kilpailuun ja harrastamiseen kehittyvällä tasollaan kohti omia tavoitteitaan.
  • YHTEISÖLLISYYS Kaikki jäsenemme ovat samaa upeaa yhteisöämme ja tekevät parhaansa pelaajien (=seuran) eduksi. Vuorovaikutus on avointa, rehellistä ja asiallista niin seuran sisäisesti kuin seuran ulkopuolelle. Aikuiset ja vanhemmat pelaajat ohjaavat esimerkillään seuran arvojen mukaiseen toimintaan ja terveellisiin elämäntapoihin.