Julkaistu: 25.11.2020 19.04

Uuden pelaajan kokeilujakso

Mukavaa, että perheestäsi löytyy innokas futaaja. Ajax Sarkkirannan EasyFutis tyttöjen joukkueeseen voi liittyä pitkin kautta ja aikaisempaa jalkapallokokemusta ei vaadita. Tyttöjen joukkue on jaettu kahteen ikäryhmään: "nuoremmat" vuonna 2009-2011 syntyneet ja "vanhemmat" vuonna 2005-2008 syntyneet. Tervetuloa mukaan toimintaan!

3 VIIKON KOKEILUJAKSO:

Lapsesi voi kokeilla joukkueessamme kolmen viikon ajan ilman kustannuksia ja sitoutumista toimintaan. Kokeilujakson aloittamisesta tulee ilmoittaa joukkueenjohtajalle.

HARJOITUKSET:

Nuoremmat treenaavat maanantaisin klo 18.00-19.00 ja vanhemmat torstaisin klo 18.30-19.30 Sarkkirannan tekonurmella. Lisäksi on treenit joka toinen perjantai (parittomat viikot) Sarkkirannan tekonurmella: nuoremmat klo 17. 00-18.00 ja vanhemmat klo 16.15-17.15. Talven 2021-2022 treeniajat julkaistaan pian. Huom. Ei harjoituksia 15.-31.10.

Paikalle tullaan aina noin 10 minuuttia ennen treenien alkua. Urheiluvaatteet on hyvä laittaa valmiiksi jo kotona. Varmista aina seuran viimeisimmät koronaohjeistukset ennen treeneihin tulemista (mm. vanhempien oleskelu hallissa).

VARUSTEET:

Kokeilujaksolla varusteiksi riittää lenkkarit, säänmukaiset urheiluvarusteet (talvella myös hallissa lämpimät varusteet sillä sisälämpötila on noin 8 astetta), PALLO, juomapullo (kesällä parikin pullollista vettä) ja reipas mieli. Myös säärisuojat on hyvä hankkia mahdollisimman pian.

HARRASTUKSEN JATKUESSA KOLMEN VIIKON KOKEILUJAKSON JÄLKEEN:

Harrastuksen jatkuessa tulee huoltajan täyttää ilmoittautumislomake, mikä löytyy seuramme sivuilta.

Ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään ilmoittamaaan pelinumerotoive. Tutustu siis jo käytössä oleviin pelinumeroihin etukäteen. Linkin takaa löytyy myös tärkeää tietoa maksuista ja toimintaan sitoutumisesta. Tutustuthan ohjeisiin ennen ilmoittautumisen tekemistä.

Harrastuksen jatkuessa tulee hankkia sopivat jalkapallokengät. Ilmoittautuneille tytöille hankintaan myös peliasut (valkoinen pelipaita ja siniset shortsit sekä halutessaan siniset sukat), jotka maksavat noin 60 euroa. Peliasuja tilataan noin kahden kuukauden välein.

Tervetuloa mukaan huippukivaan Easyfutikseen!