Tervetuloa Ajaxiin!
Julkaistu: 23.11.2020 18.30

Tervetuloa Ajaxiin!

Ajax-Sarkkiranta on 1997 perustettu kempeleläinen jalkapalloon erikoistunut urheiluseura. Teemme vahvaa juniorityötä laadukkaissa olosuhteissa. Noin 600 pelaajaamme harjoittelevat erinomaisissa olosuhteissa. Teemme tiivistä seurayhteistyötä Oulun alueen muiden jalkapalloseurojen kanssa. Vahvan olosuhdekehittämisen lisäksi seuramme panostaa entisestään pelaajan laadukkaaseen arkeen ja seurayhteistyöhön laadukkaan pelaajapolkumme edelleen kehittämiseksi niin kilpa- kuin harrastetasolla.

Missiomme on tarjota jalkapalloa jokaiselle!

Ajax-Sarkkiranta tarjoaa mahdollisuuksia niin tavoitteelliseen kilpatoimintaan kuin harrastetoimintaan omista lähtökohdistaan ja erinomaisissa ympärivuotisissa olosuhteissamme, joiden takeina ovat Linnakankaalla sijaitseva täysimittainen tekonurmihalli, Kempeleen keskustassa sijaitseva pienempi harjoitushallimme sekä Kempeleen kunnan erinomaiset jalkapallokentät ja liikuntatilat. Kilpajoukkueet harjoittelevat ja pelaavat säännöllisesti tapahtumamäärien vaihdellessa 2-5 krt/vk ikäkauden ja ottelukalenterin mukaan. Kilpajoukkueissakin toimintaa eriytetään vastaamaan pelaajan sen hetkisiä tavoitteita jalkapallo- ja liikuntataitojen oppimisesta mukavaan yhdessä tekemiseen poissulkematta pelaajan unelmia kilpaurheilijan urasta. Jos taas haet rentoa liikunnallista ajanvietettä ja viikoittaisiksi futistuokioiksi riittää 1-2 treenikertaa ilman sitoutumista pelitoimintaan, tervetuloa Easyfutikseen!

Mikäli arvelet jalkapallon olevan juttusi, arveluusi saat vastauksen maksuttomalla 3 viikon tutustumisjaksolla! Voit tutustua joukkueiden toimintaan joukkueiden sivustoilla Uutiset-osiosta sekä joukkueen kalenterissa, jossa näkyvät joukkueen harjoitukset, ottelut ja muut tapahtumat. Ennen ensimmäistä kokeilukertaa, olethan yhteydessä ko. joukkueen joukkueenjohtajaan. Lisätietoja antavat myös seuran toiminnanjohtaja ja valmennuspäällikkö. Seuran toimintamaksut löytyvät täältä. Joukkueen joukkueenjohtajalta saat tarvitsemasi tiedot mahdollisista joukkuemaksuista.

Kokeilujakson aikana tai sen jälkeen pelaaja tai pelaajan huoltajat täyttävät lomakkeen seuraavista linkeistä.

Alle 18-vuotias pelaaja + huoltajat

18-vuotias tai vanhempi pelaaja

Täytäthän lomakkeen huolellisesti, kiitos.

Oletko kiinnostunut toimimaan seurassamme valmentajana tai ohjaajana? Täytä hakemus täältä.

Ajax-Sarkkiranta ry ”Reilu peli – Reilu kaveri”