Ajax-Sarkkirannan jäsendut 2024 Päivitetty 28.2.2024

Jäsenkortti löytyy Jopoxin mobiilisovelluksesta ja sitä näyttämällä saa seuraavat edut, joita päivitetään kauden aikana!

JS HERCULES

• Kaikki seurojemme juniorit pääsevät otteluihin MAKSUTTA.
  • JS Hercelusin verkkokaupassa on edullinen kausikortti vanhemmille ja muille jalkapallosta kiinnostuneille - myös perhekausari!

Boulis

• Bouliksen lounas hintaan 9,5€ (ovh 10,9€).
  • Kahden tunnin synttäripaketti Bouliksessa edulliseen hintaan. Synttäripaketti sisältää kabinetin käytön, pillimehun tai limukan ja herkkuboulin (nacho-poppari-karkki), keilakengät, 1h keilausta. Hinta 10 euroa osallistuja + keilaratamaksu 29e /rata (maksimissaan 7 rataa käytössä). Tämä on myös loistava päättäjäisidea joukkueille.
  • Seurahenkilöiden käyttöön pikkukabinetti palavereita varten kolmeksi tunniksi. Hinta 30 euron minimiostos. Kabinettiin mahtuu mukavasti 15 henkilöä.

EASYMOVE

Easymove tarjoaa Ajax Sarkkirannan pelaajille ja perheenjäsenille:

• Kuntosalijäsenyyden Kempeleen kuntosalille 36€ / kk (ovh 39€ / kk).
  • Uusilta jäseniltä ei veloiteta liittymismaksua (ovh 15 €).
  • Varmistaaksenne etunne, tulee uusien ja nykyisten jäsenten todistaa oikeutensa etuhintaa Easymoven asiakaspalvelussa. Etuhinta on voimassa vuoden 2024 ajan.
  • Jäsenenämme saat käyttöösi kuntosalin, ryhmäliikuntatunnit, virtuaalitunnit, jäsenedut (mm. -10% hieronnasta ja kuntoutuspalveluista),lapsiparkin (valvomaton) ja maksuttoman, 30 minuutin valmennuskonsultaation personal trainerin kanssa.
  • Pääsy kuntosalille klo 05 – 24 välillä, vuoden jokaisena päivänä.