Pikalinkit:
Ilmoittaudu juniorijoukkueiden kokeilujaksolle tästä!
Liity seuraan - alle 18-vuotias pelaaja + huoltajat
Liity seuraan - 18-vuotias tai vanhempi pelaaja
Hae valmentajaksi

Tervetuloa Ajaxiin!

Jokainen jalkapallosta kiinnostunut on tervetullut Ajaxiin ja seura tarjoaa jokaiselle toimintaa, joka on sopivaa niin tavoitteiden kuin sen hetkisten kykyjen mukaisesti. Seura tarjoaa mahdollisuuden tavoitteelliseen pelaamiseen ja harjoitteluun, mutta myös mahdollisuuden kaikille niille, jotka haluavat mukavan ja mielekkään harrastuksen ilman menestymisen painetta. Seura panostaa tulevaisuudessa entisestään sekä kilpailullisen toiminnan että harrastetoiminnan kehittämiseen. Uudet olosuhderatkaisut tukevat entisestään kasvavaa toimintaa niin harraste- kuin kilpatoiminnassa.

Uusille pelaajille on käytössä 3 viikon kokeilujakso. Voit tutustua joukkueiden toimintaan joukkueiden sivustoilla Uutiset-osiossa sekä joukkueen kalenterissa, jossa näkyvät joukkueen harjoitukset, ottelut ja muut tapahtumat. Ennen ensimmäistä kokeilukertaa, olethan yhteydessä ko. joukkueen joukkueenjohtajaan tai ilmoittaudu kokeilujaksolle lomakkeella. Lisätietoja antavat myös seuran toiminnanjohtaja, valmennuspäällikkö ja nappulapäälliköt. Seuran toimintamaksut löytyvät täältä. Joukkueen joukkueenjohtajalta saat tarvitsemasi tiedot mahdollisista joukkuemaksuista.

Linjaus uusien pelaajien kokeilujaksosta ja joukkueeseen liittymisestä

Kokeilujakso

• Pelaaja voi ilmoittautua kokeilujaksolle joko kilpa- tai Easyfutis-joukkueeseen sen kotivsivuilta löytyvän tai seuran/joukkueenjohtajan antaman toimintakuvauksen perusteella
  • Pelaaja osallistuu kokeilujaksolle lähtökohtaisesti omaa ikäluokkaa vastaavassa kilpa- tai Easyfutis-joukkueessa, jos sellainen on.
    • Jos pelaaja on niin nuori, ettei hänelle ole ikäluokkaansa vastaavaa joukkuetta, voi hän aloittaa kokeilujakson vuotta vanhemmassa ikäluokassa. Kun ikäluokkajoukkue perustetaan, pelaaja siirtyy pääsääntöisesti oman ikäluokkansa joukkueeseen.
    • Easyfutis-joukkueen valinnassa voidaan joukkueen huomioida perhesuhteet, jolloin pelaaja voi liittyä vuotta vanhemman tai nuoremman ikäluokan joukkueeseen, jonka jäsenenä on pelaajan sisar tai useampi.

Joukkueeseen liittyminen

• U9 ja nuoremmissa (kausi 2023-2024: 2015 ja myöhemmin syntyneet) pelaaja voi liittyä toivomaansa ja ikäluokkaansa vastaavaan kilpa- tai Easyfutis-joukkueeseen
  • U10 ja vanhemmissa (kausi 2023-2024: 2014 ja myöhemmin syntyneet) pelaajan liittyminen kilpajoukkueeseen edellyttää vastuuvalmentajan ja valmennus-/nappulapäällikön vahvistuksen siitä, että kilpajoukkue on pelaajalle sopiva kehitysympäristö. Ellei näin ole, pelaajalla on mahdollisuus aloittaa uusi kokeilujakso ikäluokkaansa vastaavassa Easyfutis-joukkueessa.
  • Pelaaja liittyy pääsääntöisesti omaa ikäluokkaansa vastaavaan kilpa- tai Easyfutis-joukkueeseen. Mikäli myöhemmin katsotaan toisen joukkueen olevan parempi kehitysympäristö pelaajalle (esim. vanhemman ikäluokan joukkue tai tyttöpelaaja poikajoukkueeseen), joukkueen vaihto voidaan tehdä vain valmennus-/nappulapäällikön hyväksynnällä, kun asiasta on keskusteltu pelaajan, alaikäisen pelaajan huoltajan ja vastuuvalmentajan kanssa.
  • Jos pelaaja ei kokeilujakson jälkeen liity joukkueeseen, jossa kokeilujakso toteutui, hänellä on mahdollisuus aloittaa uusi kokeilujakso toisessa ikäluokkansa kilpa-/Easyfutis-joukkueessa.

JOUKKUESIVUSTOT (päivitetään uudelle kaudelle!):

EDUSTUSJOUKKUEET:
MIEHET - NAISET + T18 (2006-08)

KILPAJOUKKUEET, POJAT:
P17 (2007-08) - P15 (2009) - P14 (2010) - P13 (2011) - P12 (2012)
P11 (2013) - P10 (2014) - P9 (2015) - P8 (2016) - P7 (2017) -
P6 (2018)

KILPAJOUKKUEET, TYTÖT:
T15 (2009-2011) - T12 (2012) - T11 (2013) - T10 (2014-15) - T8 (2016) - T7 (2017-18)

HARRASTEJOUKKUEET (EASYFUTIS):
ÄIJÄ-EASY - MARADONNAT
POJAT 2008-14 - TYTÖT 2008-14
PIKKU-EASY (2014-16)
MINI-EASY (2017-19)

MUUT RYHMÄT:
Perhefutis (2018-2019 synt.)

Ilmoittaudu juniorijoukkueiden kokeilujaksolle tästä!

Kampanjat

• 2015-2018 syntyneiden kilpajoukkueisiin kokeilujaksolle osallistuville tarjoamme pallon ja juomapullon!

Liittyäkseen seuraan kokeilujaksolla tai sen jälkeen pelaaja tai pelaajan huoltajat täyttävät ilmoittautumislomakkeen seuraavista linkeistä:

Alle 18-vuotias pelaaja + huoltajat

18-vuotias tai vanhempi pelaaja

Täytäthän lomakkeen huolellisesti, kiitos.

Oletko kiinnostunut toimimaan seurassamme valmentajana tai ohjaajana? Täytä hakemus täältä.