Valmennustehtävät

Ajax-Sarkkiranta hakee jatkuvasti uusia valmentajia valmennustehtäviin joukkueisiinsa. Tarjolla on pääsääntöisesti niin vastuuvalmentajan tehtäviä kuin avustavia valmennustehtäviä kilpa- ja harrastejoukkueissa. Olemme luottavaisia, että löydämme osaamistasi ja sen kehittymistä tukevia tehtäviä seurastamme. Valmennus- ja nappulapäällikkömme huolehtivat, että valmentajamme saavat tarvitsemaansa tukea tehtäviinsä sekä mahdollisuuden osaliistua Palloliiton valmentajapolun ja muihin valmennusosaamista kehittäviin koulutuksiin. Valmennuskorvauksen lisäksi valmentaja saa arvokasta kokemusta ja osaamista vaativimpiinkin valmennustehtäviin. Valmentajat toimivat seurassamme pääasiassa vapaaehtoisina, osa-aikaisina työntekijöinä tai yrittäjinä.

Hae siis valmentajaksi Ajaxiin alta löytyvällä lomakkeella tai lähettämällä vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen toimisto@ajaxsarkkiranta.fi.

Kesätyöt

Ajax-Sarkkiranta hakee kesätyöntekijöitä! Kesätyötekijöidemme tehtäviin voi kuulua mm. jalkapallokoulujen- ja kerhojen ohjaus, joukkuevalmennus, seuran tapahtumien järjestelytehtävät, sosiaalisen median viestintä ja kioskin myyntitehtävät. Kesätöissä saat mainion kokemuksen, jonka pohjalta on helppo kokeilla seuran tehtävissä ympärivuotisesti.

Hae kesätöihin alta löytyvällä lomakkeella 2.4. mennessä. Hakijoille ilmoitetaan valinnoista viim. 10.4.

Muut tehtävät

Tarjoa osaamistasi Ajax-Sarkkiranta ry:lle! Lähetä vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen toimisto@ajaxsarkkiranta.fi.

</iframe>

</div>