VEO -kameran varaaminen

1. Katso kameroiden #1 ja #2 varauskalenterista vapaa aika. Kalenterit: VEO #1 ja VEO #2
  2. Ilmoita varauksesta joukkuevastaavien Whatsup-ryhmässä viim. viikko ennen tarvetta. Ilmoita päivä ja kellonaika varaukselle (huomioi vieraspelien matka-aika). Varaus päivitetään varauskalentereihin. Päällekkäisissä varauksissa priorisoidaan esim. joukkueen käyttöasteen mukaan.
  3. Sovi nouto Ojan Rauta Areenalta tai suoraan edellisen käyttäjän kanssa Whatsup-ryhmässä.

Käyttöohjeet

1. Lataa mobiililaitteeseesi Veo Camera App Play-kaupasta tai App Storesta
  2. Varmista, että kamera on ladattu ja päällä.
  3. Aseta kamera kamerajalkaan, joka tulee sijoittaa keskiviivan tasalle muutama metrin etäisyydelle sivurajasta.
  4. Nosta kamera kuvauskorkeuteen turvallisuus huomioiden, siten että kameran kärki, jonka sivuilla linssit ovat osoittaa keskiviivan suuntaisesti. Käytä painopussia varmistamaan, että kamerajalka pysyy pystyssä.
  5. Kirjaudu tunnuksillasi Veo Camera App-sovelluksessa.(veo sivuilla voit luoda tunnuksia myös muille jotka käyttävät Veo kameraa)
  6. Valitse Add camera ja sovelluksen löytämä käytössäsi oleva kamera (sarjanumeron perusteella).
  7. Varmista, että Wifi on puhelimessasi käytössä ja valitse Connect

LIVE+TALLENNUS

1. Valitse Enable preview to record or livestream.
  2. Valitse Record+livestream.
  3. Mikäli sovellus ei tunnista kenttää, sovellus pyytää tarkennuksia esim. kentän koko ja kulmat.
  4. Valitse joukkueesi Veo Live-lähetykselle ja ilmoita vastustajajoukkue.
  5. Veo Live-lähetys on käynnissä.
  6. Lopeta tallennus ottelun päätyttyä valitsemalla Stop recording+live stream.

TALLENNUS

1. Anrdoid-järjestelmällä kenttänäkymä tulee automaattisesti.
  2. Valitse Start Recording.
  3. Tallennus on käynnissä.
  4. Lopeta tallennus ottelun päätyttyä valitsemalla Stop recording.
  5. Nimeä tallenne.

Tallenteen lataaminen

1. Käynnistä Veo, l kytke laite adapterilla ja verkkokaapelilla verkkoon tai langattomaan verkkoon(Pitäisi automaattisesti yhdistys Oran. Älä sammuta veoa.
  2. Video latautuu palveluun ja se analysoidaan. Saat molemmista vaiheista ilmoituksen sähköpostiisi.
  3. Kun video on analysoitu, seuraa sähköpostiin saamaasi linkkiä.
  4. Nimeä video tarvittaessa uudestaan
  5. Siirrä video omalle joukkueelle
  6. Käy läpi Highlight-kohdat, jotka syntyvät automaattisesti puoliaikojen alusta ja lopusta sekä maaleista. Valitse Save, jos klippi on muodostunut oikein. Valitse Remove, jos klippi on virheellinen (esim. virheellisesti maaliksi merkattu kohta).
  7. Video näkyy kaikille joukkueen rekisteröityneille jäsenille. Videon julkisuus asetuksia voi muuttaa Public/Private. Public-asetuksella videon voi jakaa vastustajalle ja vanhemmille.

Veo Liven seuraaminen

1. Lataa mobiililaitteeseesi Veo Live Play-kaupasta tai App Storesta
  2. Kirjaudu. Luo tarvittaessa tunnukset, ellei niitä ole Ajax-joukkueen jäsenenä.
  3. Etsi Ajax ja valitse "Follow"
  4. Näin saat tiedon Ajaxin kaikista Veo Live-lähetyksistä.
  5. Veo Live-lähetyksen linkin voi myös jakaa.

Ongelmatilanteet

Yleinen ongelma on, ettei sovellus yhdistä kameraan. Kameran/puhelimen/sovelluksen sulkeminen ja uudelleen käynnistäminen yleensä auttaa. Huolehdi, että kameran käyttäjällä on joukkueen ylläpitäjän oikeudet. Päivitysten jälkeisesti ongelmat usein ratkeavat ulos- ja uudelleen kirjautumisella.

Jos Veo Live ei seuraa palloa, päätä live-lähetys ja käynnistä live-lähetys uudestaan.

Tallennukset eivät lähde aina latautumaan. Tarkista veo cam ohjelmalla että pelillä on nimi, jos ei ole niin käytä renamea. Jos tallennus ei lähde latautumaan niin voi käsin laittaa latautumaan Veo Cam ohjelmalla recordings kohdassa(upload).

Veo 2 camera support (FAQ and Troubleshooting): https://support.veo.co/hc/en-us/sections/442920680...