Tyttöjen kilpajoukkueemme järjestäytyvät uudelleen kaudelle 2021-2022
Julkaistu: 07.09.2021 13.29

Tyttöjen kilpajoukkueemme järjestäytyvät uudelleen kaudelle 2021-2022

Uusi kausi lähestyy ja sen suunnittelu on seurassamme jo pitkällä. Ajax on sitoutunut takaamaan kilpailun ja harrastamisen mahdollisuuden jokaiselle jäsenelleen erinomaisessa toimintaympäristössä, johon kuuluvat Kurikkahaantien harjoitushalli sekä Ojan Rauta Areena, jonka yhteyteen valmistuu urheilutalo pelaajille ja vanhemmillekin kohdennettuine palveluineen. Panostamme valmennuksen laatuun ja kehitämme valmentajiamme seuran osaavien valmennus- ja nappulapäälliköiden tukemana. Huolehdimme myös joukkueiden taustatiimien toiminnan laadusta ja kehittämisestä. Niin joukkueiden kuin seurojenkin välisellä yhteistyöllä varmistamme jokaiselle pelaajalle parhaan mahdollisen ympäristön kehittyä.

Kuluvalla kaudella yhä useampi tyttö on ilahduttavasti löytänyt tiensä Ajaxin toimintaan, mikä mahdollistaa suurelta osin ikäluokkajoukkueet syntymävuosittain ikäluokkien välisten yhteisjoukkueiden sijaan. Samalla tehostamme joukkueiden välistä yhteistyötä. Tämä uudistuksen tavoitteena on taata yhä laadukkaampi toimintaympäristö jokaiselle tyttöpelaajalle, jossa fyysisen ja henkisen kasvun erot eivät muodostu esteeksi joukkueeseen liittymiselle tai harrastuksen jatkumiselle. Uskomme, että tällä uudistuksella kehitämme tyttöpelaajia yhä laajemmalla rintamalla, mikä mahdollistaa seuran yhtenäisen pelaajapolun Perhefutiksesta Naisten edustusjoukkueeseen seurayhteisön pelaajapolun ohella.

Ajaxin tyttöjen ja naisten joukkueet kaudella 2021-2022

Kilpajoukkueet:

Harrastejoukkueet:

Tervetuloa tyttöenergiseen Ajaxiin!

AJAX-SARKKIRANTA

Jalkapalloa jokaiselle kohti omaa huippua

”Reilu peli, reilu kaveri”

Hyvä fiilis! – Luottamus – Laatu – Yhteisöllisyys