Tervetuloa mukaan Ajaxin -12 syntyneiden tyttöjen joukkueeseen!
Julkaistu: 24.09.2021 14.21

Tervetuloa mukaan Ajaxin -12 syntyneiden tyttöjen joukkueeseen!

TERVETULOA MUKAAN ILOISEEN T12 JOUKKUEESEEN!

T12 joukkue harjoittelee kesäkaudella seuraavanlaisesti: maanantaisin Sarkkirannan tekonurmella klo 18.00-19.30, keskiviikkoisin Linnakankaan tekonurmella klo 18.00-19.30, torstaisin Linnakankaan tekonurmella klo 16.30-18.00 ja sunnuntaisin Linnakankaan tekonurmella klo 17.30-19.00.

Kesällä joukkue osallistuu Junnuliigaan ja pelaa piirisarjan pelejä. Lisäksi osallistumme lähialueella pelattaviin turnauksiin. Kesän kohokohtana teemme turnausreissun kauemmas, jossa joukkuehenkeä kasvatetaan entisestään ja saadaan yhteisiä kokemuksia ja muistoja. Joukkueessa pelaa 23 innokasta tyttöfutaria.

Joukkueessamme vallitsee positiivinen fiilis ja toivomme myös vanhemmilta osallistuvuutta talkootyöhön. Mikäli joukkuetoiminta kiinnostaa, olethan yhteydessä joukkueenjohtajiin Pauliina Siika-ahoon (pauliinar@hotmail.com) tai Anni Haaraseen (anni.o.haaranen@gmail.com), niin kerromme lisää!

Seurassamme on 3 viikon maksuton kokeilujakso. Kokeilujakson jälkeen joukkueeseen liittyminen tapahtuu täällä. Tutustuthan myös toimintamaksujen periaatteisiin sekä niiden kattamiin toimintoihin tästä.

Toteutamme seuramme missiota mahdollistamalla Jalkapalloa jokaiselle kohti omaa huippua seuraten arvojamme, joita ovat HYVÄ FIILIS, LUOTTAMUS, LAATU ja YHTEISÖLLISYYS!