Tervetuloa 2007-2009 syntyneiden tyttöjen Easyfutikseen!
Julkaistu: 01.11.2022 17.00

Tervetuloa 2007-2009 syntyneiden tyttöjen Easyfutikseen!

Ajax Easyfutis Tytöt 07-09 on 2007-2009 syntyneiden tyttöjen joukkue. Joukkue pelaa talvikaudella Talviliigaturnauksissa ja kesäkaudelle Junnuliigassa tasolle sopivissa sarjoissa. Joukkueessa on noin 20 pelaajaa - lisää pelaajia mahtuu ryhmään!

Joukkue harjoittelee talvikaudella 2022-2023 seuraavasti:

• Keskiviikkoisin 19:30 - 20:30, Kurikkahaantien halli
    • Varustus: Vesipullo, futiskengät+säärisuojat, jalkapallovaatetus, pallo pumpattuna. Halli on viileä (10-15 astetta)
  • Perjantaisin (parilliset viikot) 16:30 - 17:30 Santamäen koulun liikuntasali.
    • Varustus: Vesipullo, sisäpelikengät ja -vaatteet! Omaa palloa ei tarvita.
  • Paikalle tullaan aina noin 10 minuuttia ennen treenien alkua.

Toiminnassamme noudatamme Ajax-Sarkkirannan arvoja: Hyvää Fiilistä, Luottamusta, Laatua ja Yhteisöllisyyttä.

Lisätietoja: Joukkueenjohtaja Lauri Törmänen, lauri.tormanen(ät)hotmail.com. p. 0509668425

Uuden pelaajan ilmoittautuminen kokeilujaksolle:

Joukkueeseen otetaan uusia pelaajia koko kauden ajan. Lue uuden pelaajan ilmoittautumisohjeet kolmen viikon ilmeiselle kokeilujaksolle ja tule mukaan mukavaan harrastuksen.

Ilmoittautuminen joukkueeseen kokeilujakson jälkeen:

Ilmoittautuminen kaudelle 2022-2023 tapahtuu täyttämällä ilmoittautumislomake, kun on tehty päätös joukkueeseen liittymisestä kokeilujakson jälkeen ja tutustuttu alla oleviin maksutietoihin. Huom! EasyFutiksen toimintamaksuun sisältyy vakuutus kaikille alle 19-vuotiaille mutta voit vapaaehtoisesti ilmoittaa myös pelaajan omasta vakuutuksesta päällekkäisen vakuuttamisen välttämiseksi.

Joukkueessa käytössä olevat pelinumerot kannattaa tarkistaa ennen ilmoittautumista oheisesta linkistä.

Ilmoittautumisen jälkeen huoltajalle / huoltajille tulee sähköpostiin kutsu liittyä Jopoxin joukkueen pukuhuoneeseen. Sen kautta tapahtuu ilmoittautuminen harjoituksiin, laskutus ja tiedotus. Lisäksi huoltajilla on oma WhatsApp-ryhmä. Myös joukkueen pelaajilla on oma WhatsApp-ryhmä, missä taustalla seurailee joukkueenjohtaja.

Maksut:

Easyfutis maksaa 33,90€/kk. Täältä löydät lisätietoa seuran toimintamaksuista ja siitä, mitä ne pitävät sisällään. Lisäksi löydät tietoa mm. maksuperiaatteista ja perhealennuksista. Luethan tiedot tarkasti ennen joukkueeseen sitoutumista.

Maksuista ja yleisesti seuran toimintatavoista löytyy tarkemmin tietoa materiaalipankissa olevasta Seuratoiminnan käsikirjasta.