Huippuvalmentajat jakamaan osaamistaan seurayhteisömme valmentajille!
Julkaistu: 23.04.2020 00.00

Huippuvalmentajat jakamaan osaamistaan seurayhteisömme valmentajille!

JS Hercules järjestää seurayhteisön tukemana tulevina viikkoina valmentajakoulutuksia verkossa. Omia näkemyksiään eri aiheista meille saapuu jakamaan kolme erittäin mielenkiintoista ja meritoitunutta valmentajaa. Uusi seurayhteisömme on ottamassa ensimmäisiä askeleitaan ja yhteiset tapaamiset ovat tärkeitä yhteisöllisyyden kasvattamiseksi. Tulevat vieraat ovat erittäin ammattitaitoisia, intohimoisia ja kovissa pesteissä olleita valmentajia. Yhteistä heille on jatkuva halu kehittää itseään. Suosittelemme koulutuksia kaikille yhteisömme valmentajille.

Ilmoittautuminen tiistain 28.4. klo 18 koulutukseen TÄSTÄ 27.4. klo 20 mennessä. Mikäli sinulla on ajatuksia, joista haluat kuulla keskusteltavan ko. aiheisiin liittyen, voit laittaa niistä maininnan kyselylomakkeeseen.