Ajax-Sarkkiranta hakee päätoimista junioripäällikköä/valmennuspäällikköä!
Julkaistu: 15.10.2020 00.00

Ajax-Sarkkiranta hakee päätoimista junioripäällikköä/valmennuspäällikköä!

Ajax-Sarkkiranta on 1997 perustettu kempeleläinen jalkapalloon erikoistunut urheiluseura. Teemme vahvaa juniorityötä laadukkaissa olosuhteissa. Noin 600 pelaajaamme harjoittelevat erinomaisissa olosuhteissa Kempeleen nurmi- ja tekonurmikentillä sekä vuonna 2019 valmistuneessa täysimittaisessa ylipainehallissamme, jonka lisäksi pelaajia palvelee talvisin myös pienempi harjoitushallimme. Teemme tiivistä seurayhteistyötä Oulun alueen muiden jalkapalloseurojen kanssa. Vahvan olosuhdekehittämisen seuramme panostaa entisestään pelaajan laadukkaaseen arkeen ja seurayhteistyöhön laadukkaan pelaajapolkumme edelleen kehittämiseksi. Kehitämme seuraamme Palloliiton laatujärjestelmän mukaisesti.

Haemmekin nyt junioripäällikköä/valmennuspäällikköä vastaamaan seurassamme seuraavista asioista:

- Valmennuspäällikön tehtävät kohdeikäluokissa (pojat- ja tytöt 2006-2011-syntyneet)

- Kauden tarkka suunnittelu kohdeikäluokkien joukkueiden valmennustiimien kanssa

- Säännöllinen mentorointi kohdeikäluokkien harjoitus- ja pelitapahtumissa

- Kohdeikäluokkien lisäharjoitusryhmän harjoitusten johtaminen

- Seuran vastuuhenkilö kohdeikäluokkien Palloliiton alueellisen valmennuskeskuksen pelaajakehitystoiminnassa

- Kohdeikäluokkiin liittyvät valmentaja- ja valmennuspäällikkökoulutukset

- Seurayhteistyön koordinointi kohdeikäluokissa

- Kohdeikäluokkien valmennustiimien henkilövalinnat

- Seuran valmennuslinjauksen edistäminen ja jalkauttaminen liittyvissä seuran sisäisissä koulutuksissa

- Lukion urheilulinjan aamuharjoitusten johtaminen ja osallistujien osalta yhteistyö koulun kanssa. Yläkoulun liikuntaluokan asian edistäminen.

- Seuran taitokisojen ja fyysisten testien toteuttaminen yhteistyössä toiminnanjohtajan kanssa

Työ alkaa 1.1.2021 tai sopimuksen mukaan aiemmin. Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä. Toimenkuvasta on mahdollista sopia tarkemmin työntekijän vahvuuksien mukaan. Toimeen on mahdollista yhdistää myös joukkueen vastuuvalmentajana toimimista. Työsuhde on toistaiseksi voimassa ja sisältää 6 kuukauden koeajan. Viikoittainen kokonaistyöaika 37,5 tuntia.

Vaatimukset:

- UEFA B tai korkeampi jalkapallon valmentajatutkinto. Liikunta-alan, pedagoginen ja muu liikuntaan ja jalkapalloon liittyvä koulutus katsotaan eduksi.

- Kokemusta jalkapallovalmennuksesta ja sen organisoinnista

- Kokemusta lasten/nuorten kanssa toimimisesta

- Jalkapallon lajiosaamista

- Toimisto-ohjelmistojen (mm. Microsoft Office- ja Google-sovellukset) hallinta ja hyvät viestintätaidot (kirjoittaminen ja sosiaalinen media)

Odotamme myös:

- Vahvoja vuorovaikutustaitoja

- Vastuullisuutta

- Ratkaisukeskeisyyttä

- Jatkuvaa oppimista ja kehittymistä

- Seuran arvoihin ja toimintatapoihin sitoutumista

Ajax-Sarkkiranta tarjoaa erinomaisen työyhteisön, jossa asioita tehdään yhdessä ja vastuullisesti työntekijöiden, valmentajien, toimihenkilöiden ja tietysti pelaajien hyvinvoinnista huolehtien. Tulet työskentelemään päätoimisen toiminnanjohtajan, osa-aikaisen valmennuspäällikön, osa-aikaisen nappulapäällikön sekö oto-valmentajien kanssa. Autamme työntekijöitä kehittymään toimessaan.

Mikäli koet itsesi ihmisläheiseksi jalkapalloseuran urheilutoiminnan ja itsensä kehittäjäksi sekä sinulla on riittävä koulutus ja kokemus jalkapallovalmentamisesta ja sen johtamisesta, lähetä vapaamuotoinen työhakemuksesi palkkatoiveineen sekä ansioluettelosi viimeistään 15.11.2020 osoitteeseen: antti.kiviniemi@ajaxsarkkiranta.fi. Haastatteluun valitut hakijat kutsutaan 20.11.2020 mennessä. Haastattelut tehdään 27.11.2020 mennessä. Valinnasta ilmoitetaan 30.11.2020. Tehtävään valitun tulee esittää lasten/nuorten kanssa työskenteleviltä vaadittava rekisteriote.

Yhteystiedot:

Toiminnanjohtaja Antti Kiviniemi, antti.kiviniemi@ajaxsarkkiranta.fi. p. 050 3219980

Kurikkahaantie 7

90440 Kempele

Ajax-Sarkkiranta hakee myös valmentajia eri ikäluokkajoukkueisiin! Ota yhteyttä!