Seurainfo
Julkaistu: 11.06.2018 00.00

Seurainfo

Ajax-Sarkkiranta ry ”Reilu peli – Reilu kaveri”

Ajax-Sarkkiranta on vuonna 1997 perustettu jalkapalloseura. Keväällä 2019 olemme kasvaneet jo koko Pohjois-Suomen kolmanneksi suurimmaksi jalkapalloseuraksi. Lisenssipelaajia on yli 700. Toimintaa on tarjolla aina 3-4 vuotiaiden perhefutiksesta, aikuisjoukkueisiin asti. Joukkueita löytyy niin tytöille ja pojille kuin naisille ja miehille kilpa- ja harrastetasoilta.

Harjoittelu- ja peliolosuhteisiimme valmistui syksyllä 2019 todella merkittävä parannus, kun uusi täysikokokoisella jalkapallotekonurmella varustettu halli valmistui Kempeleen Linnakankaalle. Samalla alueella oleva uusi ulkokenttä on myös käytössämme keväästä 2020 alkaen. Edelleen käytössä ovat vanha tekonurmipohjainen hallimme, koulujen salit ja nykyiset luonnonnurmi- ja tekonurmikentät.

Panostamme vahvasti toimintaamme mm. valmentajakoulutusten, Palloliiton kehittymisenseurannan ja erilaisten yhteistyömuotojen kautta. Järjestämme lisäksi aktiivisesti leirejä, jalkapallokouluja ja turnauksia. Näistä muutamina esimerkkeinä WBA FDS leiri, jota pitämässä ovat englantilaisen West Bromwich Albionin junioriyhteistyökumppanin valmentajat. Perinteiset jalkapallokoulumme, joihin ilmoittautui vuonna 2019 ennätykselliset 375 lasta. Ajax Cup, joka kerää lähes 100 juniorijoukkuetta Kempeleen kentille.

Seuratoiminnan tukena ovat toiminnanjohtaja, valmennuspäällikkö, seurasihteeri sekä tutorvalmentaja.