Mikko Väänänen vuoden valmentajaksi!
Julkaistu: 18.02.2019 00.00

Mikko Väänänen vuoden valmentajaksi!

Ajax-Sarkkirannan P04 ikäluokkaa monta vuotta johdonmukaisesti ja menestyksekkäästi luotsannut Mikko Väänänen palkittiin Pohjois-Suomen piirin palkintogaalassa vuoden valmentajana!

Mikko toimii edelleen joukkueen parissa (nyk. Tervarit-Ajax YJ1) Miguel Lopezin tiimissä. Kyseisestä joukkueesta mm viisi pelaajaa oli mukana ikäluokan ensimmäisessä maajoukkuetapahtumassa ja useampi pelaaja omaa mahdollisuudet nousta ko toimintaan mukaan tulevaisuudessa.

Mikon osalta on hyvä nostaa esille myös pitkäaikainen ja edelleen jatkuva toiminta Ajax-Sarkkirannan johtokunnassa (valmennusvastaava) ja Ajax-Sarkkirannan valmennuksen johtoryhmässä. Myös maalivahtivalmennukseen ja valmentajakoulutuksiin sekä kouluyhteistyöhön liittyvä panos on ollut erittäin merkittävä.

Ajax-Sarkkiranta ry onnittelee Mikkoa hienosta huomionosoituksesta! Paljon onnea!

Lisäksi gaalassa palkittiin myös Ajax-Sarkkirannassa seurakoordinaattorin tehtävän kautta vaikuttava Pekka Kainu. Paljon onnea myös Pekalle! Lisää tästä voit lukea Tervarit junioreiden sivuilta.