Uusien seurapipojen arvonta on suoritettu
Julkaistu: 20.02.2019 00.00

Uusien seurapipojen arvonta on suoritettu

Uuteen seurapipomalliin liittyvä äänestys keräsi 50 ääntä. Malli nro 3 valikoitui uudeksi pipomalliksi. Äänestäneiden kesken arvottiin kolme uutta Ajax-pipoa. Onni suosi seuraavia henkilöitä: Terhi Uusi-Vähälä, Kirsi Myllyaho ja Johannes Silvola. Paljon onnea voittajille!

Uusia pipoja tilataan alkuvaiheessa 50 kpl erä seuran toimistolle. Pipot tulevat arviolta kolmen viikon kuluttua ja niitä voi ostaa toimistoltamme. Huom! Ennokkotilauksia tai -varaksia ei voi tehdä, vaan pipoja myydään niin kauan kuin tavaraa riittää suoraan toimistolta. Todennäköisesti järjestämme illan tai kaksi milloin myös toimistoajan ulkopuolinen shoppailu onnistuu. Tiedotamme näistä lähempänä. Kun myyntierä on myyty niin sitten tilataan tarpeen mukaan lisää.

Onnetar nosti juhlavasti Suomi-piposta kolme voittajaa.