Tiedote hallihankkeesta vol.10- Uusi halli palvelee syksystä 2019!
Julkaistu: 06.05.2019 00.00

Tiedote hallihankkeesta vol.10- Uusi halli palvelee syksystä 2019!

Hallihanketiedote

Kempeleen Palloiluhalli Oy:n hallihanke Kempeleen Linnakankaalle on matkan aikana kokenut haasteita erilaisten vastoinkäymisten kautta. Näistä vastoinkäymisistä voisi vaikka kirjan kirjoittaa, mutta nyt ei ole sen aika, koska pitkäjänteinen ja sinnikäs työ on kantanut hedelmää!

Voimme iloksemme ilmoittaa, että työt tontilla ovat olleet jo hetken hyvässä vauhdissa ja uuden hallin käyttöönotto tapahtuu syksyllä 2019! Ylipainehallitoimituksesta vastaa Saltex ja halli pitää sisällään Fifa standardien mukaisen modernin jalkapallotekonurmikentän (kumirouheen laatu tarkastettu). Ison jalkapallokentän koko on 100m x 60m, mutta tekonurmipintaista aluetta riittää päädyssä vielä noin 15m x 64 m lisää! Halli mahdollistaa huippuolosuhteet niin jalkapallon, pesäpallon kuin muunkin urheilun harjoitteluun ja pelaamiseen.

Halliyhtiön omistajat Ajax-Sarkkiranta ry, Tervarit-Juniorit ry ja Kempeleen Kiri ry toivottavat kaikki uudet pelaajat ja toimihenkilöt tervetulleiksi mukaan seurojemme/joukkueidemme toimintaan!

On hyvä muistaa, että myös nykyinen halli Kurikkahaantiellä on toistaiseksi edelleen käytössä. Hallien vuoromyynti alkaa alkukesästä. Tiedotamme myyntiin ja hankkeeseen liittyen lisää kuluvan kevään ja kesän aikana.

Huom: Ajax-Sarkkirannan, Tervarit-Junioreiden ja Kempeleen Kirin toimintaan liittyessäsi on hyvä tietää, että seurat tarjoavat ainoana Suomessa (ja todennäköisesti maailmassa) aivan erityisen pelaajapolun. Hallin osoite on nimittäin Pelaajapolku!

Seuran uusimmat

Ajax-Sarkkiranta ry