WBA-leiripäiväkirja, osa 4.
Julkaistu: 13.06.2019 00.00

WBA-leiripäiväkirja, osa 4.

WBA-leiristä tuli jälleen roppakaupalla positiivista palautetta. Näin ollen on luonnollisesti hyvä muistaa kiittää niitä jotka tämän positiivisen palautteen tulvan aiheuttivat. Eli kiitos WBA-koutsit, kiitos Ajax koutsit, kiitos talkoolaiset, kiitos kesätyöntekijät, kiitos yhteistyökumppanit (Pelixir, Rosso-Zeppelin, Kempeleen Kyläkauppa ja Kempeleen kunta), kiitos paikalla auttaneet vanhemmat ja ennenkaikkea kiitos pelaajat! Monenlaista kokemusta ja oppia rikkaampana pääsee huomista kohti!

Extra kiitos leirikoordinaattori Jarkko Lotvonen, jonka käsialaa olevalta videolta voitte nautiskella viimeisen leiripäivän tunnelmia! Vaihtoehtoisesti voit katsoa videon https://www.facebook.com/ajaxsarkkiranta/ sivujen kautta jos suoran linkin resoluutio takkuaa.

Toivottavasti näemme mahdollisimman monen kanssa ensi vuonna!

- Arttu Kauppinen, Ajax-Sarkkiranta ry Toiminnanjohtaja.