Kempeleen lukion urheilijapolun (urheilulinja) infotilaisuus ti 18.6 klo 14.00 alk
Julkaistu: 14.06.2019 00.00

Kempeleen lukiossa alkaa urheilijapolku (aikaisemmin kulkenut työnimellä urheilulinja) syksyllä 2019. Kehotamme kaikkia lukioon valittuja ja siellä jo opiskelevia tavoitteellisia jalkapalloilijoita hakemaan mukaan toimintaan. Ti 18.6 klo 14.00 järjestettävässä infotilaisuudessa saat lisäinfoa aiheesta. Kaikki kiinnostuneet (niin opiskelijat kuin heidän vanhempansakin tai vaikkapa valmentajat jne) ovat tervetulleita tilaisuuteen. Ajax-Sarkkirannan ja jalkapallon osalta tilaisuudessa kysymyksiin vastaa Mikko Väänänen.

Tässä jo kiteytetysti infoa:

Kempeleen lukion tarjoama urheilijapolku, joka pääasiassa jalkapallon osalta tarkoittaa:

- keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 8.00 - 9.15 lajiharjoitus, jonka sisällöstä vastaa Ajax-Sarkkiranta Mikko Väänäsen (UEFA B) ja Arttu Kauppisen (UEFA B) johdolla.

- maanantain yleistreenin vetää Anu Pulkkinen. Harjoite koostuu pääosin taidosta, lihashuollosta, fysiikasta, kehonhallinnasta, ravintovalmennuksesta jne.

- Saat kursseja lukioaikaisesta jalkapallon harjoittelusta (21 harjoituskertaa = 1 kurssi)

- Urheilijapolun vastuuopettaja(valmentaja) on Anu Pulkkinen

- Ajax-Sarkkiranta ry:n ja samalla jalkapallon seuratason yhteyshenkilö on Mikko Väänänen mikko.vaananen@edu.kempele.fi p.050 343 8688

- Löydät hakulomakkeen lukion sivuilta.

- Oheisesta linkistä aukeaa (pitäisi aueta) hakemuslomake ( Kempeleen lukion sivuilta löytyy, jos linkki ei aukea )

- Täytä hakulomake ja palauta viim ti 25.6 klo 14.00. Palautus skannattuna tai valokuvana sähköpostiin kimmo.aaltonen@kempele.fi tai hakemuksen voi tuoda suoraan lukiolle Kimmo Aaltoselle.

Tervetuloa infotilaisuuteen!