Ojan Rauta Areena on nyt virallisesti avattu!
Julkaistu: 06.10.2019 00.00

Ojan Rauta Areena on nyt virallisesti avattu!

Lauantaina vietetyt avajaiset keräsivät valtavan väkimäärän tutustumaan Kempeleen Linnakankaalle rakennettuun upouuteen Ojan Rauta Areenaan. Klo 10.00-16.00 välillä pelatut jalkapallon ja pesäpallon eri ikäluokkien näytöspelit sekä aamupäivän perhepalloilu keräsivät kiinnostunutta kansaa tasaisena ja runsaana virtana paikan päälle ihastelemaan uutta olosuhdetta.

Uusi Areena on vahva näyttö toimivasta yhteistyöstä, jota päivän aikana korostettiin niin Kempeleen Palloiluhalli Oy:n , Kempeleen Kunnan kuin Suomen Palloliitonkin tervehdyksissä. Itse avajaisetkin tehtiin tiivissä yhteistyössä Ajax-Sarkkiranta ry:n, Tervarit Juniorit ry:n ja Kempeleen Kiri ry:n kesken, jotka esittivät joukkueidensa osalta pääosaa näytöspeleissä. Kiitokset myös Kempeleen kunnan liikuntapalveluille perhepalloilusta ja Limingan Pallokarhuille näytösotteluihin osallistumisesta. Tarjoilut tilaisuuteen takasivat puolestaan Kempeleen Palloiluhalli Oy ja Gos Consulting Oy.

Näytösottelujen jälkeen lauottiin rangaistuspotkukilpailu Kempeleen Palloiluhalli Oy:n ja Oulun alueen allstarsin välillä, johon liittyen oikean maalimäärän veikanneiden kesken arvottiin lahjakorttiaiheisia palkintoja. Rankkareista yhteensä 7/10 löysi tiensä maalin. Kolme pilkkua siis päätyivät joko maalikehikon ulkopuolelle tai Ajax-Sarkkirannan miesten joukkueen maalivahdin Ville Myllyahon näppeihin.

Palkinnot ja voittajat:

Pelixir lahjakortti: Aapo Kekolahti

Kalaliike H.Kuha lahjakortit: Valtti Huotari ja Sohvi Sundqvist-Holappa

Autoilijan Avainasema lahjakortit: Eemeli Träff, Otto Savilaakso ja Raimo Annola

Super Park pääsylippu: Aki Hiltunen, Oskari Ylönen, Peo Heikkilä ja Otto Haapala

Voittajat jotka eivät olleet arvonnan aikana enää paikalla voivat noutaa palkintonsa Ajax-Sarkkirannan toimistolta (Kurikkahaantie 7, 90440 KEMPELE) torstaista alkaen. Sovi aika seurasihteeri Pirjo Alarauhion kanssa p. 050 559 9961

Harjoittelu hallissa on pyörinyt jo reilun viikon. Koululaiset ovat myös päässeet jo liikuntatuntien parissa uudelle areenalle. Ensimmäinen isompi tapahtumakin avajaisten lisäksi on ehditty jo järjestää Ajax-Sarkkirannan, Tervarit Junioreiden ja Limingan Pallokarhujen taitokisojen muodossa. Pari harkkapeliäkin on hallissa ehditty jo pelaamaan, eli vauhdilla on lähdetty liikkeelle. Ja miksipä ei, sillä tilaahan hallissa on hyvin useammankin joukkueen yhtäaikaiselle toiminnalle, valaistus, tekonurmi ja välineistö ovat laadukkaita ja paljon kiinnostusta kerännyt hallin "kattoikkuna" tuo päiväsaikaan luonnonvalon käyttäjien iloksi.

Mikäli olet kiinnostunut Ojan Rauta Areenan vuoroista otathan yhteyttä Ajax-Sarkkirannan toiminnanjohtaja Arttu Kauppiseen arttu.kauppinen@ajaxsarkkiranta.fi p.050 307 3969

Mikäli puolestaan yhteistyökumppanuus alueen kiinnostavimmassa kohteessa puhuttelee otatahan yhteyttä Kempeleen Palloiluhalli Oy:n puheenjohtajaan Miika Hakolaan miika.hakola@gos.fi p.040 093 7026

Kuvakavalkadia avajaisista (lisää kuvia tulossa myöhemmin)

Kiitokset tilaisuuteen tervehdyksensä tuoneille:

Kempeleen Palloiluhalli Oy: Tero Vedenjuoksu (halliyhtiön hallituksen jäsen ja Ajax-Sarkkirannan pj)

Kempeleen Kunta: Jarmo Haapaniemi (yhteisöllisyys valiokunnan pj, kunnan valtuuston vpj ja kunnallisneuvos)

Suomen Palloliitto: Esa Saajanto (Pohjois-Suomen piirin piirijohtaja)

Kiitokset hankkeen rahoituksen mallintaminen ja järjestäminen: Gos Consulting Oy ja Redocap Oy

Kiitokset yhteistyökumppanit: Ojan Rauta, Saltex, Maanrakennus P.Manninen, Suomen Vuokramestarit, Ramirent, LVI Pitkälä, Oulun Kuivaustekniikka, Verkkoasema ja Kempeleen Kunta.