Seurakäynniltä saatiin jälleen arvokasta oppia!
Julkaistu: 03.12.2019 00.00

Seurakäynniltä saatiin jälleen arvokasta oppia!

Ajax-Sarkkiranta on mukana niin pojissa kuin tytöissäkin (tytöissä yhteistyössä HauPa ja Limingan Pallokarhut) Palloliiton alueellisten valmennuskeskusten (Pojat: Pohjois-Suomi ja Tytöt Pohjois- ja Keski-Suomi) toteuttamassa kehittymisen seurannassa.

Tällä kertaa vuorossa oli Juha Malisen seuravierailu. Ohjelmaan kuului keskustelut toiminnanjohtajan ja valmennuspäällikön kanssa sekä joukkueharjoitusten seurantaa ja niihin liittyviä palautekeskusteluja. Saimme Juhalta paljon kiitosta siitä kuinka seuramme on parin viime vuoden aikana kehittynyt ja miten hyvä tekemisen meininki niin seura-kuin joukkuetasoltakin välittyy. Keskusteluissa vahvoina plussina nousivat esille mm Ojan Rauta Areenan valmistuminen, lukion urheilijapolun käynnistyminen ja seuran profiloituminen sekä yhteistyömyönteisyys. Kehittämiskohteena tulevaan on valmennuslinjan tarkentaminen ja peli-identiteettityön jatkaminen.

Ojan Rauta Areenalla päästiin tällä kertaa seuraamaan P2006, T2008-2009, P2008 ja T2006-2007 joukkueiden harjoituksia. Sama erittäin hyvä tekemisen meininki välittyi myös joukkueharjoituksista. Valmentajia oli mukavasti paikalla myös muista joukkueista ja ilta oli erittäin vuorovaikutuksellinen. Kaikista harjoituksista nostettiin esille hyvät asiat, mutta kaikki saivat myös arvokkaita vinkkejä siitä miten harjoituksia voi edelleen varioida/kehittää.

Kiitokset Palloliitolle ja Juhalle jälleen monin tavoin arvokkaasta päivästä!