Ajax-Sarkkiranta hakee päätoimista valmennuspäällikköä!
Julkaistu: 02.07.2021 08.50

Ajax-Sarkkiranta hakee päätoimista valmennuspäällikköä!

Ajax-Sarkkiranta hakee päätoimista valmennuspäällikköä

Ajax-Sarkkiranta on 1997 perustettu kempeleläinen jalkapalloon erikoistunut urheiluseura. Teemme vahvaa juniorityötä laadukkaissa olosuhteissa. Yli 600 pelaajaamme harjoittelevat erinomaisissa olosuhteissa Kempeleen nurmi- ja tekonurmikentillä sekä vuonna 2019 valmistuneessa täysimittaisessa ylipainehallissamme, Ojan Rauta Areenalla, jonka lisäksi pelaajia palvelee talvisin myös pienempi harjoitushallimme.

Ojan Rauta Areenan yhteyteen valmistuu syyskuussa 2021 urheilutalo. Tämä valmistuva valmennuskeskus takaa laadukkaat palvelut seuralle ja urheilijoille. Teemme tiivistä seurayhteistyötä Oulun alueen muiden jalkapalloseurojen kanssa. Vahvan olosuhdekehittämisen seuramme panostaa entisestään pelaajan laadukkaaseen arkeen ja seurayhteistyöhön laadukkaan pelaajapolkumme edelleen kehittämiseksi. Kehitämme seuraamme Palloliiton laatujärjestelmän mukaisesti.

Haemmekin nyt valmennuspäällikköä vastaamaan seurassamme mm. seuraavista asioista:

• Seuran ja joukkueiden valmennusosaamisen kehittäminen sekä arviointi- ja seurantamenetelmät
  • Seuran valmennuslinjauksen edistäminen ja jalkauttaminen (koulutus, mentorointi)
  • Valmentajakoulutusten kouluttajatehtävät (seura, seurayhteisö) ja koordinointi (seurayhteisö, Palloliitto)
  • Seuran maalivahtivalmennuksen koordinointi

Työ alkaa 1.11.2021 tai sopimuksen mukaan. Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä. Toimenkuvasta on mahdollista sopia tarkemmin työntekijän vahvuuksien mukaan. Työsuhde on toistaiseksi voimassa ja sisältää 6 kuukauden koeajan. Viikoittainen kokonaistyöaika 37,5 tuntia.

Vaatimukset:

- UEFA B tai korkeampi jalkapallon valmentajatutkinto. Liikunta-alan, pedagoginen ja muu liikuntaan ja jalkapalloon liittyvä koulutus katsotaan eduksi.

- Kokemusta jalkapallovalmennuksesta ja sen organisoinnista

- Kokemusta lasten/nuorten kanssa toimimisesta

- Jalkapallon lajiosaamista

- Toimisto-ohjelmistojen (mm. Microsoft Office- ja Google-sovellukset) hallinta ja hyvät viestintätaidot (kirjoittaminen ja sosiaalinen media)

- Hyvät vuorovaikutustaidot ja suomen kielen osaaminen

Ajax-Sarkkiranta tarjoaa erinomaisen työyhteisön, jossa asioita tehdään yhdessä ja vastuullisesti työntekijöiden, valmentajien, toimihenkilöiden ja tietysti pelaajien hyvinvoinnista huolehtien. Tulet työskentelemään päätoimisen toiminnanjohtajan, osa-aikaisten nappulapäällikköjen sekö oto-valmentajien kanssa. Autamme työntekijöitä kehittymään toimessaan.

Mikäli koet itsesi ihmisläheiseksi jalkapalloseuran urheilutoiminnan ja itsensä kehittäjäksi sekä sinulla on riittävä koulutus ja kokemus jalkapallovalmentamisesta ja sen johtamisesta, lähetä vapaamuotoinen työhakemuksesi palkkatoiveineen sekä ansioluettelosi viimeistään 31.8.2021 osoitteeseen: antti.kiviniemi@ajaxsarkkiranta.fi. Haastatteluun valitut hakijat kutsutaan 15.9.2021 mennessä. Haastattelut tehdään 30.9.2021 mennessä. Valinnasta ilmoitetaan 10.10.2021. Tehtävään valitun tulee esittää lasten/nuorten kanssa työskenteleviltä vaadittava rekisteriote.

Yhteystiedot:

Toiminnanjohtaja Antti Kiviniemi, antti.kiviniemi@ajaxsarkkiranta.fi. p. 050 3219980

Puheenjohtaja Antti Näykki, antti.naykki@ajaxsarkkiranta.fi. p. 040 3444362

Kurikkahaantie 7

90440 Kempele

www.ajaxsarkkiranta.fi

Ajax-Sarkkiranta hakee myös valmentajia eri ikäluokkajoukkueisiin! Ota yhteyttä!